“Meer voor vrienden dan voor gezin met kinderen”
Beoordeling van Momenti by Primo Piano

Momenti by Primo Piano
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze trouwdag gevierd en dat van te voren meegedeeld. Er werd niets mee gedaan helaas. De inrichting van dit restaurant is sober te noemen. Bediening is vriendelijk en correct maar had wat moeite verstaanbaar Nederlands te praten. De kaart is niet heel kindvriendelijk. Pas achteraf bleek dat je gewoon pizza of pasta kon bestellen. Dat had best wel even aan onze zoon verteld kunnen worden; het werd niet herkend dat hij niet veel lekkers zag op de kaart. Jammer.
Gerechten eerlijk en heerlijk en worden geserveerd met goede passende wijnen. Goed geprijsd. Meer voor vrienden dan voor gezinnen met kinderen.

Datum van bezoek: mei 2018

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder goed Italy restaurant in BRIELLE,
Gezellig ambiance,
Fijne bediening en Lekker eten met klasse.
Een aanrader!!

Datum van bezoek: mei 2018
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Italiaans restaurant waar je kunt genieten van de maandelijks wisselende streekmenu’s uit Italië.
Verwacht geen pizza’s maar lekker bereide voor-, hoofd- en nagerechten. De Italiaanse wijnen zijn zorgvuldig geselecteerd en voortreffelijk smaak.

Datum van bezoek: april 2018
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt niets aan te merken op onze avond bij dit fijne restaurant. Prettige inrichting, lekker eten en mooie wijnen. Alles klopte. De gerookte tonijn is een aanrader en de pinot grigio-chardonnnay smaakte ook erg goed. Zeker ook grote complimenten voor de twee dames van de bediening die onze avond compleet maakte. Bedankt!

Datum van bezoek: april 2018
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdagavond heb ik met mijn vriendin bij Momenti gegeten. Vanaf het moment dat we binnenkwamen, was de service goed verzorgd. Zo kregen wij al snel een lekkere amuse met een drankje bij binnenkomst. Hierna kozen wij voor het chefmenu, hierin kregen wij 4 gangen en bij elke gang 2 gerechtjes met heerlijke bijpassende wijn. Wij hebben erg genoten van zowel de gezelligheid, als het heerlijke eten, het was top!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!