Beoordeeld op 22 augustus 2019

Fijn verblijf in een prachtige omgeving. Eten was uitstekend, vooral ‘s avonds. Kamer prima in orde en je ziet duidelijk dat er veel energie en liefde in het opknappen en onderhouden van het pand is gegaan. De genaakte kanotocht was erg leuk en prettig begeleid door onze gastheer. klein minpuntje: af en toe kregen we wel het gevoel dat de gasten we heel erg in het ritme van de eigenaren moesten lopen (ipv andersom). Gasten horen toch wel op nummer 1 te staan....

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Uitstekende b&b met zeer veel service. Grote en verzorgde kamers. Proper en nieuw. Mooie omgeving en mogelijkheden om te wandelen in het natuurpark. Info en kaarten in het hotel. Fijn overdekt terras om buiten te eten. Mooie tuin met speeltoestellen en vuurplaats. Enige nadeel is de weg naast het hotel met toch wel wat verkeer. In Arvika is niets te beleven. Dus enkel voor natuurliefhebbers.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Wat een ontvangst... Prachtig gerenoveerd (oud school)gebouw met torenhoge plafonds, alles kraaknet. Superbehulpzame eigenaars, en alle mogelijke voorzieningen om een heel aangename tijd te beleven. Uitstekend restaurant, heerlijk ontbijt, eigenlijk (bijna) niets op aan te merken, behalve de flauwe geluidsisolatie tussen de kamers... Michel en Brenda hebben hier iets schitterends neergezet.

Beoordeeld op 18 juli 2019

Leuk en zeer net verblijf, lekker chill en ontspannend. Gastvrijheid toppie :) Zeer mooie smaakvolle inrichting, alles eigen creaties. Vakmanschap tot en met. Is een verblijf aangeraden door reisbureau Nordic (daarom ook meerdere Belgen....)

Datum van verblijf: juli 2019
elevenarvika, Ägare van Guesthouse Eleven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Wat fijn dat u zich zo ontstrest bij ons heeft gevoeld,

Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Een geweldige plaats! Zeer gastvrije mensen in een prachtige omgeving. Sfeervolle serre/overkapping. Heerlijk eten, zowel a la carte s avonds als het ontbijt. Vers fruit en lekkere kaneelbroodjes. Wij hebben 1 overnachting gemaakt. Op de aankomstdag een mooie wandeling gemaakt en op de dag van vertrek s morgens nog genoten van de zon. Een bezoek zeker waard! Mooi historische school die keurig en sfeervol is verbouwd, terwijl de schoolse elementen nog duidelijk herkenbaar zijn. Zelfs Jip&Janneke ligt er:) De eigenaren zetten zich met veel passie in! Aanrader@

Datum van verblijf: juli 2019