Google
vanaf US$ 53,97
vanaf US$ 42,72
vanaf US$ 882,60
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Vooral de lokatie is vanuit historisch oogpunt, bijzonder. Want op oude fundamenten uit de Romeinse rijd is deze brug met 7 bogen weer opgebouwd naar klassiek model. M.i. Verantwoorde renovatie van een monumentaal object.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

We bezochten de brug overdag. Het plaatsje is leuk om rond te lopen. Zeker ook het castelo bezoeken.
De brug is aardig, maar niet speciaal. Misschien s avonds beter door wat minder licht.....

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Mooie brug met romeinse oorsprong, waarvan niet zo veel meer zichtbaar is. Op de romeinse funderingen is een brug gebouwd met een romeinse ‘look’.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Deze oude Romeinse brug is het meest bekende van Tavira. De brug verbindt de twee stadsdelen met elkaar. De brug met de zeven bogen is het resultaat van restauratiewerkzaamheden uit de zeventiende eeuw.
De brug is, vanwege het aantal zware overstromingen, alleen nog toegankelijk voor voetgangers.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

De brug behoort bij oud Tavira en is zeker een bezoek waard. Toen wij er in oktober zijn geweest, viel het ons op dat het qua toerisme mee valt. Ik denk dat veel toeristen naar Tavira gaan voor één dagtrip. Het is zeker de moeite waard om ergens te overnachten. Genoeg leuke en lekkere restaurantjes, hotels, terrassen en heerlijke cocktails. Net buiten Tavira, richting Tavira Island, ligt een zoutwinning, ook zeker de moeite waard om even bij stil te staan.

Datum van activiteit: oktober 2017