Beoordeeld op 27 juli 2017

Een volwaardig hotel met een relaxte stemming op een rustige lokatie 10min. rijden buiten Tavira. Goede ruime kamer met airco. Lekker terrasje bij de kamer. Mooi zwembad in grote tuin. Uitgebreid ontbijt met schitterend uitzicht.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 juni 2017

Om dit hotel te beschrijven zijn alleen superlatieven aan de orde. Vriendelijke ontvangst - ruime kamer - lekker verwarmd zwembad - fantastisch restaurant ( met super lekkere vis en schelpdieren cataplana) - lekkere huiswijn - verzorgd ontbijtbuffet, kortom hier hebben wij met volle teugen genoten van ons verblijf.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is tot in de puntjes verzorgd. Iedereen die er werkt is fier op wat hij/zij doet en is zeer vriendelijk. De mensen zijn zeer fier op hun domein en dat merk je ook. Onze kamer was zeer licht ingericht en werd elke dag goed schoongemaakt. Handdoeken werden netjes vervangen en de badproducten ook. Het was er rustig op een paar 'gevallen na die blijkbaar vinden als ze met elkaar praten dat het ganse domein het moet horen. Ontbijt was lekker en uitgebreid en er was veel van eigen kweek. Zwembad is verwarmd maar toch verfrissend. Handdoeken 2 euro per stuk. Se hebben er 8 nachten verbleven en echt genoten. Normaal keren we nooit 2 keer terug naar een hotel maar voor dit maken we een uitzondering!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
HMartins2014, Proprietário van Hotel Rural Quinta do Marco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Obrigado pelo seu comentário e esperamos ter-vos de volta, em breve. Apenas para explicar que o preço de "aluguer" das toalhas de piscina não está incluído no quarto e é o custo da respectiva lavagem. No entanto como não é utilizada em água salgada pode ser usada por mais que um dia.
Até breve

Beoordeeld op 9 juni 2017

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, in de heuvels van de Algarve. De kamers zijn ruim en comfortabel, zeer schoon. Prachtig zwembad met ruime ligweide en comfortabele ligstoelen. Ontbijt is fantastisch met veel keuze uit verse producten. Lunch(werd verzorgd voor onze groep) en diner ook prima en ruime keuze uit gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Echt een aanrader!

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 juni 2017 via mobiele applicatie

Was hier een week voor een yoga/meditatiereis met een groep uit Nederland. Hotelmedewerkers waren zeer klantvriendelijk en correct, dachten enorm mee met de wensen van onze groep en zorgden - van receptie tot schoonmaak, van bediening tot keuken - allemaal uitstekend voor de gasten, geen moeite was teveel. Zalig (biologisch) gegeten van uitgebreid ontbijtbuffet en à la carte voor lunch en diner. Kamers zijn zeer ruim, hotel is prachtig gelegen met schitterend uitzicht over de heuvels richting zee. Een absolute aanrader!

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden