Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Plus:mooie, ruime kamers. Heel mooi zicht vanaf de ontbijtzaal. Ontbijt is OK. Ruim zwembad met ligweide.
Min: eerste indruk langs buiten, je denkt oei, is dit het nu en ligging naast de drukke weg, maar eens in het hotel valt dat allemaal prima mee. Spiegels en vensters staan vol met afdrukken. Kamers van de 1 ste verdieping werden pas laat gepoetst, onze kamers telkens rond 17uur op het moment dat je terugkomt van het strand. Heel vervelend.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi en modern hotel. Omdat het ons eerst bezoek was aan het hotel krijgen we een upgrade naar een duurdere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Een echt aanrader. Vlakbij allemaal leuke strandjes, restaurants e.d.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk, schoon, attent en rustig hotel! Heerlijk genieten voor een lang weekend! Taxi naar Tavira centrum is nodig maar goed betaalbaar. Ontbijt is prima en geen schalen waarin volop gegrepen wordt. Bar en bistro heeft betaalbare prijzen.

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 19 mei 2018

Voor de 2e maal hier een week in mei verbleven, erg mooi hotel, grote kamers, vriendelijk personeel, goed restaurant, mooi zwembad. Alles zeer goed verzorgd en onderhouden. Ontbijten op het dakterras is heerlijk.
Enkele minpunten, onder de hoes op de bedden ligt een topper met daarin een plastic laag, deze kraakt bij iedere beweging. Onze kamer lag op de 2e verdieping, net onder
de ontbijtzaal en dakterras, iedere morgen kwart over 7 wakker door geluid van het werkende personeel, schuiven etc.
Het hotel ligt net buiten het centrum, dus een auto is wel makkelijk!

Kamertip: Niet op de 2e verdieping onder dakterras
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 mei 2018

Mooi, modern en zeer verzorgd hotel op een rustige lokatie aan de rand van de stad. Zeer goed ontbijt, vriendelijke service en hulpvaardig baliepersoneel. Ruime gratis parking, vlakbij prima restaurants en ruime tuinnet zwembad en ligstoelen in mooie groene omgeving

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner