“Alleen het eten is positief over te spreken”
Beoordeling van Restaurant Imperial

Restaurant Imperial
Geclassificeerd als nr. 236 van 301 Restaurants in Tavira
Keukens: Portugees
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

We stonden bij het menu te kijken toen de ober op ons af kwam en ons het eerste rondje drinken van het huis beloofde. De andere ober beaamde dit ook. De obers waren uiterst vriendelijk. Ze vroegen of we een klein hoofdgerechtje voor 1 persoon, met z'n vieren wilden delen voor tijdens het wachten op het hoofdgerecht. 2 schaaltjes met garnalen en schelpjes. Het hoofdgerecht was prima en daarna ook goede koffie, zoals de ober zei, a small cup of coffee just like the Bill. Nou.. Niet dus.. We mochten al het drinken gewoon zelf betalen en het voorgerechtje voor 1 pers was al €30.. In totaal voor 1rondje drinken en alle 4 een hoofdgerecht en een kop koffie, €133 kwijt.. Al helemaal voor Portugal echt een onbeschofte prijs. Na dit aan te hebben gegeven vonden ze onze reactie belachelijk, volgens hun betaal je dit overal.. Niet heen gaan dus..

23 mei 2018 beoordeeld

We werden door een vriendelijke ober te woord gestaan. Eenmaal gezeten kregen we van alles voorgesteld om extra te eten. We werden verleid om gamba met schelpen er bij te nemen. Naast de paella vroegen we ook om een aparte kommetje met wat sla.
Toen de rekening kwam moesten we maar liefst 113 euro betalen.De 4 gamba's met schelpen kostten maar liefst 45 euro. Na protest van mijn kant werd één portie van de gamba met schelpen geschrapt. Voor een kommetje sla met 2 schijfjes komkommer moesten we 13 euro betalen. Omdat we een vliegtuig moesten halen hebben we er geen politie bijgehaald. Dit was een slechte afdronk van een verder fantastische vakantie in Portugal.

20 mei 2018 beoordeeld

Ik werd naar binnen gepraat door een gladde over.
Toen ik enkel een soep bestelde werd men al een pak onvriendelijker.
Ze was net gekleurd water terwijl ik overal zeer lekkere dikke groentesoep gegeten had.
Ik had wel bij het betreden van het terras gezien dat men 4,50 euro vroeg, normaal max 2 euro! Voor het drinken,water met gas vroeg men 2,50 euro, de olijven die ik niet besteld had moest ik in totaal 9,50 euro betalen! Bij het betreden van het terras zeer gemaakt vriendelijk en daarna geen hartelijke bediening meer.Gewoon opdringerig en oplichters.
NOOIT MEER!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk naar binnen gepraat. Het voorafje werd ons zogenaamd aangeboden. Garnalen en mosselen. Gelukkig zagen we de eerdere beoordeling waar te lezen viel dat ze daarvoor € 40,- in rekening brengen. Dus gauw afgezegd. We gingen er vanuit dat de keuze die we kregen tussen frites, rijst of salade een onderdeel zou zijn van het menu. Maar nee dus; salade mista moest extra betaald worden a € 6.50 p.p. De kip piri piri was wel goed maar het brood en de olijven vooraf waren slecht. Ook nu weer mensen om ons heen die moeite hadden met de onverwacht hoge rekening. Dus ga hier NIET naar binnen.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er werd ons door de bediening een gratis voorafje aangeboden van het huis.
Dit kreeg iedereen garnalen en mosselen.
Tot de rekening kwam en we er gewoon 40 euro voor moesten betalen.
En wij waren niet de enige die dit over kwam, toen we een discussie aangingen werden ze erg agressief.

Reizigers die Restaurant Imperial bekeken, bekeken ook

In Restaurant Imperial geweest? Deel je ervaringen!