27 mei 2018 beoordeeld

Nog ruim 3 maanden en wij gaan terug naar het hotel waar wij in september 2017 13 dagen verbleven.

Heerlijk vooruitzicht. Heel prettig hotel met een mooi uitzicht op de stad. Lopende ben je er in 5 a 10 minuten. Zeer vriendelijk personeel en een zeer gastvrije hotelmanager die bina elke ochtend aanwezig was bij het hotel. Op de laatste dag van hem nog een fles bubbels gekregen.

Wij verheugen ons op in sepetember om terug te keren.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1  Bedank Henkengeertjeop... H
dirmarianova, General Manager van Maria Nova Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Gast,
Alle medewerkers zijn erg trots op uw opmerkingen en om aan uw verwachtingen te kunnen voldoen.
Het is met woorden als deze die ons dagelijks motiveren en helpt ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.
We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel en ik kijk er naar uit u persoonlijk te mogen begroeten.
Beste wensen,
Hotelmanager MNLH

27 mei 2018 beoordeeld

We komen al jaren in Tavira.
Vorig voor het eerst in dit echt top hotel.
Alles klopt..
We hebben geboekt en komen september weer...
Fijn personeel, heerlijk ontbijt...
Je loopt zo het dorp in en naar de boot voor het strand...

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Beste Geertjepruijsers,
Bedankt dat je voor het Maria Nova Lounge Hotel hebt gekozen om van je vakantie te genieten. In naam van het gehele MNLH-team bedankt voor uw opmerkingen over onze service.
We zijn er trots op dat we tijdens uw vakantie uw verwachtingen hebben overtroffen en we hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel of in een hotel in onze groep. AP Hotels & Resorts.
Beste wensen

24 mei 2018 beoordeeld

Receptie: heel goede ontvangst met weelkomstdrink
Kamer :heel mooi en zeer proper met koelkast.
Ontbijt : zeer verzorgd met bubbels en mogelijkheid buiten eten.
Zwembad was wel heel koud en er mochten wel wat meer ligstoelen.
Iedereen heel vrienndelijk.

Kamertip: Zwembadzicht
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear Pierre S,
We zijn erg blij om te weten dat we in staat waren om aan uw verwachtingen te voldoen en deze te overtreffen.
Uw opmerkingen zullen worden gedeeld met onze medewerkers.
Als u ons opnieuw wilt bezoeken of in een van onze AP Group-hotels, zullen we u graag opnieuw verwelkomen!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is recent gerenoveerd.
reserveer een kamer aan de zwembadzijde. Top is het ontbijt en het dakterras! Prachtig uitzicht over Tavira in de avondzon. Vriendelijk personeel. Verbeterpunt is echter het restaurant. Voor het diner kun je beter even het stadje inlopen. (5min). Je vindt daar genoeg restaurants. Het diner in het hotel in in buffetvorm, in een sfeerloze ruimte. Ruimte voldoet prima als ontbijtzaal maar voor diner is het een ongezellige helverlichte ruimte. Ook het buffet vonden wij verre van geweldig ( in tegenstelling tot het ontbijt). Verder schoon en een prima uitvalsbasis. Er is een kleine parkeerplaats voor het hotel. Anders kun je gewoon in een van de straten rondom het hotel parkeren.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte mevrouw.
Wij danken u voor uw voorkeur, voor Maria Nova Lounge Hotel,
Uw feedback is zeer waardevol voor ons en heeft ons geholpen sommige van de services en tekortkomingen te verbeteren.
We zijn toegewijd om kennis te nemen van uw opbouwende kritiek om deze service te verbeteren.
We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen, want onze belangrijkste doelstelling is om uw mening over ons te veranderen.
Vriendelijke groeten,
Xisco Homs,
Hotelmanager MNLH

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor een nachtje, op doorreis. Wat een fijn hotel waar iedereen heel vriendelijk is. Waar goed voor ons gezorgd werd. Welkomsdrankje, lekker eten en goed geslapen! Op loop afstand naar het dorp met leuke winkeltjes en terrasjes.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
dirmarianova, General Manager van Maria Nova Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Dear Family Evanstijn,
All staff is very proud about your comments, and for being able to satisfy your expectations.
It is with words such as these which motivate us on a daily basis and helps us to improve the quality of our services.
We sincerely hope to welcome you back to our hotel in the near future and I look forward to greeting you personally.