“Perfect”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2020 beoordeeld

Vriendelijk restaurant. Niet al te groot. We hadden een tafeltje buiten, en dat was perfect. Eten was zeer goed, bediening vlot en correct. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

15 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en professionele bediening. Lekkere gerechten met eigen accenten. Kaart is vrij beperkt en de prijs is correct maar hoger dan gemiddeld. Wel een aanrader. Mooi terras in klein steegje.

Datum van bezoek: juli 2019
25 mei 2018 beoordeeld

Het interieur is nog wel gezellig te noemen, het eten was op zich wel lekker, maar we vonden het toch wat aan de dure kant.
De codfish pies waren erg lekker, maar het was wel een grote portie voor twee personen (2 i.p.v. 4 stuks zou beter zijn geweest). De kabeljauwschotel van het huis was ook lekker, ook een grote portie.
De bediening kon wat vlotter, sprak ook niet zo heel goed Engels (maar op zich hoeft dat geen probleem te zijn).
De grootste verrassing was de rekening, toen ons 4€ aangerekend bleek te zijn voor een portie brood. Ok, we hadden toestemmend geantwoord op de vraag of we brood wilden, en we hadden wel verwacht dat we ervoor moesten betalen, maar 2€ per persoon is toch echt wel overdreven (het bleek overigens wel op de kaart te staan). Nergens in Portugal betaalden we zo veel voor brood, en ook een fles water was hier opvallend duurder.

Datum van bezoek: mei 2018
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart met veel gerechten om te delen(schotels). De bacalhau was lekker,het hoogtepunt kwam met het toetje... citroen-merenque taart. Geen lekkerder toetje gegeten deze vakantie!
Fijne en vriendelijke gastvrouw.

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na even zoeken hebben we het gevonden. Buiten gezeten. Op de tip van de ober hebben we de mix van t vlees gekozen voor 2 personen. De zelf gebakken chips er bij waren goed, het vlees gewoontjes. 3 soorten, je zou zeggen van elk soort 2. Maar nee, van t meest malse vlees 1 stuk, van een ander 3. De lokale wijn was prima. Als dit nr 1 is, hoe smaakt het dan bij de anderen? Ik houd mijn hart vast.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Taverna Vaca Das Cordas bekeken, bekeken ook

Ponte de Lima, Viana do Castelo District

In Taverna Vaca Das Cordas geweest? Deel je ervaringen!