Beoordeeld op 4 maart 2019

Uitstekend en modern hotel met toffe spa en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Erg vriendelijke staff en alles was kraaknet. Zeer goed gelegen op de rand van het oude stadje en vlakbij het station. Kortom een heel aangenaam verblijf!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 januari 2019

Hotel locatie uitstekend, service prima ,eten uitsteken, ontbijt prima lekker schoon, vriendelijke Personeel Restorant met friendelijke personeelEiten super Lokatie oude staat Volgende keer zeker ter de zelfde hotel...!

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Anželika M, Manager van Wellton Riga Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Dear Pioneer65875127419,

Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & Spa as your place to stay in Riga!
We are very pleased to read that you had a wonderful stay in our hotel.
It is always nice to hear when we have gotten it right.
Looking forward to welcome you in Wellton Riga Hotel & Spa.

Sincerely,
Hotel Director Anzelika Mazeika

Beoordeeld op 10 januari 2019

Een prima hotel om de "oude" stad te bezoeken. Het hotel is daarvoor een prima uitvalbasis. Ook voor andere plaatsen in Letland. Het station en de busverbindingen zijn in de nabijheid van het hotel.Het hotel heeft zeer behulpzame medewerkers. De kamers zijn uitstekend ingericht en er is geen sprake van geluidsoverlast.Het ontbijt is zeer uitgebreid en smaakvol. Er is werkelijk voor een ieder iets van zijn/haar gading.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel kort bij oud stadsgedeelte en openbaar vervoer. Goede verbinding met luchthaven. Professionele ontvangst. Verblijf in een familiekamer. Voor gezinnen een aanrader! Eigenlijk twee aparte kamers met een interne deur tussen beiden. Zo hebben de kids toch een beetje hun eigen stek. Ontbijt was netjes, uitgebreid en lekker. Uitleg over de stad was uitgebreid en geen enkele moeite om bij andere diensten, musea of retaurants te informeren. Wij waren alvast tevreden.

Datum van verblijf: oktober 2018
Anželika M, Hotel Director van Wellton Riga Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Dear Kris F!
We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel & Spa for your stay in Riga! Allow me to thank you as well for finding time to write a review!
We are very pleased to read that You have had a wonderful stay in our hotel and the team have been of assistance in making Your stay more comfortable.
We would like to thank you for your positive comments about our location, service, rooms and breakfast - we are glad that you loved it!
Your kind words are the best form of motivation we could ever ask for.
We will be glad to welcome you in Wellton Hotels!
With kind regards,
Anzelika Mazeika
Hotel Director

Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen aan de rand van de binnenstad. Buslijn P22 vanaf airport stopt bijna voor de deur. Mooie kamer, met alles wat je nodig hebt. Zelfs een strijkplank. Goede bedden, voldoende kastruimte en kluisje. Badkamer super. Zou niet weten wat ik mis op deze kamer.
Ook op het ontbijt was niets aan te
merken. Gelukkig weinig verpakt in kleine kuipjes. Zelfs de sekt ontbreekt niet. Geweldig! Hier kom ik graag terug!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen