Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel kort bij oud stadsgedeelte en openbaar vervoer. Goede verbinding met luchthaven. Professionele ontvangst. Verblijf in een familiekamer. Voor gezinnen een aanrader! Eigenlijk twee aparte kamers met een interne deur tussen beiden. Zo hebben de kids toch een beetje hun eigen stek. Ontbijt was netjes, uitgebreid en lekker. Uitleg over de stad was uitgebreid en geen enkele moeite om bij andere diensten, musea of retaurants te informeren. Wij waren alvast tevreden.

Datum van verblijf: oktober 2018
Anželika M, Hotel Director van Wellton Riga Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Dear Kris F!
We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel & Spa for your stay in Riga! Allow me to thank you as well for finding time to write a review!
We are very pleased to read that You have had a wonderful stay in our hotel and the team have been of assistance in making Your stay more comfortable.
We would like to thank you for your positive comments about our location, service, rooms and breakfast - we are glad that you loved it!
Your kind words are the best form of motivation we could ever ask for.
We will be glad to welcome you in Wellton Hotels!
With kind regards,
Anzelika Mazeika
Hotel Director

Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen aan de rand van de binnenstad. Buslijn P22 vanaf airport stopt bijna voor de deur. Mooie kamer, met alles wat je nodig hebt. Zelfs een strijkplank. Goede bedden, voldoende kastruimte en kluisje. Badkamer super. Zou niet weten wat ik mis op deze kamer.
Ook op het ontbijt was niets aan te
merken. Gelukkig weinig verpakt in kleine kuipjes. Zelfs de sekt ontbreekt niet. Geweldig! Hier kom ik graag terug!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier met een grote groep. Ieder jaar gaan we met kantoor op reis, deze keer naar Riga. Dit hotel is een prima uitvalsbasis. Aan de rand van het centrum, maar alles op loopafstand prima te doen. Prima kamers, schoon en van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Anželika M, Manager van Wellton Riga Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Dear BertrandPrinsen,

Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & SPA for your stay!
We would like to thank you for all the positive comments about our property - we are glad that you liked the hotel and our services and found our location suited to your needs.
Looking forward to welcome you in Wellton Riga Hotel & SPA.

Best regards,
Hotel Director Anzelika Mazeika

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Verzorgd en professioneel hotel aan de rand van old town maar alles is vlot te voet bereikbaar. Ook handig is de nabijheid van het station. Bad en douche waren wat ouderwetser maar anders een vrij moderne kamer en geen geluidsoverlast. Copieus ontbijt maar soms wel naar de drukke kant.

Datum van verblijf: mei 2018
Anželika M, General Manager van Wellton Riga Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Gertjan_H521!

We would to thank you for choosing Wellton Riga Hotel&SPA during your stay in Riga!
We really appreciate your comments and look forward to another opportunity to host you at our property!
Best regards,
Hotel Director
Anzelika Mazeika

Beoordeeld op 26 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima, uitgebreid ontbijt , schoon en perfecte locatie voor old town Riga. Er is een sauna enige jammere is dat je in badkleding moet. Elke dag schone handdoeken en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2018
Anželika M, Hotel Director van Wellton Riga Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2018

Dear Ingrid V!
We would like to thank you for choosing Wellton Riga Hotel and SPA as your place tp stay in Riga!
Allow me to thank you as well for finding time to write a review!
We would like to thank you for your positive comments about our location and staff - we are glad that you loved it!
Your kind words are the best form of motivation we could ever ask for!
Thank you again for your support and we look forward to welcoming you back in the nearest future.
Sincerely, Hotel Director Anzelika Mazeika