“Kwaliteit!”

Vincents
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.168 Restaurants in Riga
Prijsklasse: US$ 118 - US$ 1.175
Keukens: Europees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor een hoofdgerecht en nagerecht, tussendoor kregen we diverse "compliments of the chef". Kwalitatief vonden we het gebodene uitstekend. Verrassende smaken kwamen niet zozeer van het hoofdgerecht (hert), wat overigens prima was maar meer van de tussengerechten. Vergeleken de prijzen in Nederland is Vincents erg betaalbaar, maar goedkoop is het zeker niet, maar dat mag je ook niet verwachten bij een dergelijk restaurant. Als je kiest voor een 5 gangen menu (hebben wij niet genomen) dan moet je rekenen op ca 105 euro per persoon. De bijpassende wijnen komen op 65 euro per persoon.

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor door mijn vriendin vroegtijdig geboekt omdat dit voor de betere restaurant wordt aangeraden en het was zeker de moeite waard! Een geweldig restaurant met leuke gerechten die veelal aan tafel worden geprepareerd en opgediend! Dikke 10!

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt de top
De ligging is iets buiten t centrum
De bediening zakelijk en vriendelijk
Wel buitengewoon snel
Alle gerechten zijn een kooksensatie van de buiten categorie
In een ijsbol verpakte amuse een geflambeerde ijsamuse etc etc
Eea is wel zeer prijzig hoofdgerecht 40 euro dessert 12 euro
De enige tegenvaller was de opslag op rekening van 12 1/2 % omdat we met zijn zessen waren
Wel een aanrader voor de fijn proever

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ontvangst van een dynamisch groot team. Alles gaat heel snel, te snel... Je zit nog niet neer of je moet al zeggen welke apero en water je wil. Slechts 1 klein hapje bij apero de vegetarische gerechten zijn waarschijnlijk niet de beste keuze, wel vers maar weinig smaak. Lam was heerlijk. Een plek waar vele gekroonde hoofden een bezoekje gebracht hebben, vermoedelijk dan wel andere gerechten...

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ga je naar toe om je culinair te laten verwennen. Geen grote hoeveelheden wel stuk voor stuk gerechtjes waar je plezier aan beleeft, zowel de ogen als de smaakpapillen. Vriendelijke correcte bediening. Een avond plezier die je bij ons meer betaalt!

Reizigers die Vincents bekeken, bekeken ook

Riga, Regio Riga

In Vincents geweest? Deel je ervaringen!