“Pizza”

Keukens: Europees, Italiaans, Lets
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden deze middag gewoon een pizza eten. We aten pizza Quattro Formaggi en pizza Primavera. In tegenstelling tot wat we hier lazen, verliep alles zeer vriendelijk en vlot. De jassen werden aangenomen en opgeborgen waarna we naar de tafel begeleid werden en genoten van heerlijke pizza. Achteraf nog vlug sanitaire stop. Zeer propere genderloze toiletten met zeeppomp, handcrèmepomp en gastendoekjes. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2018

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met een wat meer chique uitstraling. Iets duurder dan gemiddeld in de stad, maar dat wordt goed gemaakt met smakelijk eten en buitengewoon attente bediening.

Datum van bezoek: juni 2017
20 december 2016 beoordeeld

Hebben dit adresje ontdekt tijdens het wandelen naar onze restaurants. We zijn hier dan ook enkele avonden na mekaar gaan aperitieven en zo op het idee gekomen om er onze laatste dag in Riga te gaan lunchen. Hebben ons dit niet beklaagd, is allemaal goed verzorgd, zowel voor een glaasje als een maaltijd. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2016
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier neergestreken met z'n tweeën voor een pizza en een pasta, maar hoewel het eten lekker was viel het verder wat tegen. Eten van ons beiden niet tegelijk uitgeserveerd (bijna 10 minuten uit elkaar), erg kleine porties en een bediening die ons liever kwijt dan rijk was: ik had nauwelijks m'n laatste hap eten op of ze stonden al naast me of we nog dessert wilden of de rekening. Het laatste dus.

Datum van bezoek: juli 2016
4 mei 2016 beoordeeld

Keurig en verzorgd moderne Italiaans restaurant. Grote keuze aan de kaart. Schappelijke prijzen. Goed wijnadvies bij de gerechten. Ideaal voor lunch en diner. Jassen worden veilig weggehangen.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Locale bekeken, bekeken ook

In Locale geweest? Deel je ervaringen!