“Smakelijk eten, bovengemiddelde service”
Beoordeling van Locale

Locale
Geclassificeerd als nr. 67 van 1.112 Restaurants in Riga
Keukens: Europees, Italiaans, Lets
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met een wat meer chique uitstraling. Iets duurder dan gemiddeld in de stad, maar dat wordt goed gemaakt met smakelijk eten en buitengewoon attente bediening.

20 december 2016 beoordeeld

Hebben dit adresje ontdekt tijdens het wandelen naar onze restaurants. We zijn hier dan ook enkele avonden na mekaar gaan aperitieven en zo op het idee gekomen om er onze laatste dag in Riga te gaan lunchen. Hebben ons dit niet beklaagd, is allemaal goed verzorgd, zowel voor een glaasje als een maaltijd. Zeker een aanrader.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier neergestreken met z'n tweeën voor een pizza en een pasta, maar hoewel het eten lekker was viel het verder wat tegen. Eten van ons beiden niet tegelijk uitgeserveerd (bijna 10 minuten uit elkaar), erg kleine porties en een bediening die ons liever kwijt dan rijk was: ik had nauwelijks m'n laatste hap eten op of ze stonden al naast me of we nog dessert wilden of de rekening. Het laatste dus.

4 mei 2016 beoordeeld

Keurig en verzorgd moderne Italiaans restaurant. Grote keuze aan de kaart. Schappelijke prijzen. Goed wijnadvies bij de gerechten. Ideaal voor lunch en diner. Jassen worden veilig weggehangen.

31 juli 2015 beoordeeld

We waren afgegaan op de positieve beoordelingen op deze site. Helaas voldeed het helemaal niet aan onze verwachtingen. Zowel de voor- en nagerechten waren kleine porties (vlees of vis) waarover een berg salade was gedrapeerd. Het ziet er leuk uit, maar het smaakt naar niets. Ook het menu van €20 wat iemand op deze site noemt, bestaat helaas niet. Conclusie: naar lokale normen veel betaald voor een smakelose maaltijd in een mooi, maar verder leeg restaurant.

Reizigers die Locale bekeken, bekeken ook

In Locale geweest? Deel je ervaringen!