Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

De kamer was oké maar de entree kwam bij mij wat raar over met 2 zware jongens aan een ijzeren hek. Je voelt je niet vrij om te gaan en staan waar je wilt. De mensen achter de balie kwamen wat drollig over en niet echt blij om ons te zien? Stuiptrekking van het Oostblok? De kamer was oké...wat gedateerd maar niet vies en schoon en redelijk bed en ook nog airco. Het ontbijt was ronduit chaotisch met dringen voor het koffieapparaat met maar een klein bekertje. Beleg was constant op en mensen waren aan het dringen en ophopen.... weinig keuze qua beleg en droge eieren. Ook nog 2 kanaries in een kooi die zeer deden aan je oren. Niet echt gezellig. Kan me voorstellen dat er betere keuzes zijn qua hotel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 februari 2017

Prima hotel op een centrale locatie met een lekker lokaal ontbijt. Ben met twee vrienden op en stedentrip geweest in Riga (2008!) en hebben met z'n drieën een kamer gedeeld, wat erg goed is bevallen. Ik lees in andere reviews dat het ondertussen deels toe is aan een opknapbeurt, qua service en de uitstekende locatie in het oude centrum is het zeker een aanrader. Zeker voor een weekendtrip.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijk hotel maar tijd voor vernieuwing - alles is wat aan de oude kant maar is zeker niet slecht. Prijs kwaliteit is het zeker een hotel due in aanmerking kan komen voor een weekend. Vooral de ligging is een groot pluspunt!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel is ooit mooi geweest. Locatie is echter uitstekend te noemen. Een betere locatie is haast niet mogelijk. Is aan de ingang van de oude stad te vinden en bijna aan de rivier. Verder is vergane glorie inderdaad wat in mij opkwam toen we eenmaal onze kamer binnen kwamen. Afgebladderde verf, oud maar redelijk comfortabel bed, oude vloerbedekking en een badkamer die ooit vast mooi was. Het is wel echt een proper hotel met prima service en de kamer was heel ruim. Er werd dagelijks opgeruimd en we kregen ook dagelijks nieuwe handdoeken. Ontbijt is aardig. Voor het geld (€50 per nacht ongeveer) een aanrader, maar een 4 sterren hotel is het echt niet.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 13 augustus 2016

Bij aankomst bleek dat de deksel van mijn wc stuk was,dat heb ik gemeld aan de balie.
Hun zouden er naar kijken,ja inderdaad.....kijken !!
Daarna liep de persoon weg,en na een half uur ben ik maar gaan eten.
Er werd niks meer verteld,ook niet bij terugkomst (erg vreemd voor 4 sterren hotel ! )
De volgende dag een foto gemaakt,en nogmaals aan de balie gegaan.
De medewerker zei:ik zie t probleem niet ??
Na aandringen zou hij t melden aan de manager,nou ik was er 4 dagen en tot vertrek is er niks gebeurd.
Iedereen liep rond met een lang smoelwerk,en het viel op dat ze alleen elkaar begroeten.
Als klant ben je dus alleen goed voor de inkomsten,de vriendelijkheid kwam toen ik vertrok.....maar toen zei ik geen woord meer (wat ze vreemd vonden)
En wat mij verbaasde,onderaan de trap stond een stofzuiger van de schoonmaak die lag regelmatig gewoon half voor de trap en werd niet opgeruimd.(fijn bij brand)

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen