Rixwell Domus Hotel
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, prima basic kamers. Ontbijt zeer mager, tegenover het hotel zit een heerlijk bakkertje met verse koffie en broodjes dus we zijn daar de 2e dag gaan ontbijten! Wat geluidsoverlast, omdat er veel barretjes en restaurants in de buurt van het hotel zijn. Al met al prima, maar verwacht er niet teveel van.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is niks mis mee, mooie locatie in het centrum van de stad. Alle bezienswaardigheden zijn goed te doen, te voet of met het openbaar vervoer.
Hotel is netjes, ontbijt eenvoudig maar goed. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader op warme avonden: Het terras rechts van het hotel. Live muziek, goed eten en drinken.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn begin mei in Riga geweest, wat een fantastische ervaring was! Het Kolonna Riga hotel ligt op een top locatie vlakbij de basiliek. De kamers waren mooi afgewerkt en alles was netjes en schoon. Ontbijt was prima en het personeel maakte het helemaal af! Ze staan daar dag en nacht voor je klaar, supervriendelijk (net als de andere Letten die we hebben ontmoet) en proberen je zo goed mogelijk te helpen. Tophotel en dat voor die prijs! Chapeau!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
18 april 2016 beoordeeld

Uitgekozen op de ligging, en die is perfect! Midden in de oude stad is alles op loopafstand. Personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. We hadden de pech van dronken engelse op de gang die aan de deur stonden en erg luidruchtig waren. Maar als dat niet zo is heb je een prima hotel. Ontbijt heeft alles waar je wilt maar ook niet meer. Kamer en badkamer waren keurig schoon en ruim.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
22 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is typisch Oostblok, maar je hebt er alles wat je nodig hebt, het was schoon en super service. Je kon je koffer er na uitchecken in een kamertje zetten en zelfs nog steeds naar de wc. Riga was super!!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie