23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn begin mei in Riga geweest, wat een fantastische ervaring was! Het Kolonna Riga hotel ligt op een top locatie vlakbij de basiliek. De kamers waren mooi afgewerkt en alles was netjes en schoon. Ontbijt was prima en het personeel maakte het helemaal af! Ze staan daar dag en nacht voor je klaar, supervriendelijk (net als de andere Letten die we hebben ontmoet) en proberen je zo goed mogelijk te helpen. Tophotel en dat voor die prijs! Chapeau!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
18 april 2016 beoordeeld

Uitgekozen op de ligging, en die is perfect! Midden in de oude stad is alles op loopafstand. Personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. We hadden de pech van dronken engelse op de gang die aan de deur stonden en erg luidruchtig waren. Maar als dat niet zo is heb je een prima hotel. Ontbijt heeft alles waar je wilt maar ook niet meer. Kamer en badkamer waren keurig schoon en ruim.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
22 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is typisch Oostblok, maar je hebt er alles wat je nodig hebt, het was schoon en super service. Je kon je koffer er na uitchecken in een kamertje zetten en zelfs nog steeds naar de wc. Riga was super!!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
25 september 2015 beoordeeld

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
KHR_Hotel_Manager, Manager van Rixwell Domus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel , schoon en redelijk ontbijt vriendelijk personeel die vervoer van en naar het vliegveld regelden Riga is een erg mooie stad ,we zijn ook in het KGB museum geweest zeker de moeite waard , en overal gezellige terrassen en live muziek

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden