Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (814)
Beoordelingen filteren
814 resultaten
Waardering van reizigers
314
353
96
37
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
314
353
96
37
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 814 beoordelingen
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

4 nachten hebben wij hier geslapen. Prima kamer, netjes schoongehouden en elke dag nieuwe handdoeken. Ontbijt was top. Je moet wel even kijken wanneer je gaat, de eetzaal is klein en snel vol. Maar tussen 7 en 11 kun je hier terecht en er is altijd voldoende. Op onze dag van vertrek konden we helaas geen gebruik meer maken van het ontbijt, maar we kregen ( zonder dat we hierna vroegen ) een ontbijtbox mee.

Datum van verblijf: oktober 2017
Bedank José V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zane O, General Manager van Hestia Hotel Jugend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Jose V,

Thank you for choosing to stay at PK Riga Hotel recently and thank you for taking the time to write this excellent review of your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and have been satisfied with hotel.
With that said, I hope we can expect to see you again on future trips to Riga and look forward to welcoming you back to the hotel someday soon.
With best regards,
Zane Ozola
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juni 2017

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn proper en er komt veel licht binnen.
Het restaurant verbonden aan het hotel heeft lekker eten en is niet duur. Spijtig dat onze matras wel heel hard was.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Hendrik H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zane O, Front Office Manager van Hestia Hotel Jugend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017
Google-vertaling

Dear Hendrik H,

Thank you for choosing to stay at PK Riga Hotel recently and thank you for taking the time to write this excellent review of your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and have been satisfied with hotel.
With that said, I hope we can expect to see you again on future trips to Riga and look forward to welcoming you back to the hotel someday soon.
With best regards,
Zane Ozola
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 maart 2017 via mobiele applicatie

Stopcontacten wat eruit steken, super gevaarlijk ! Bedden liggen super hard ! Kei kleine kamer voor 3 personen. Het veldbedje ligt super slecht, en er ontbreken soms planken in. Geen stopcontact in de badkamer. Onvriendelijk personeel

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Lieselotteeex
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zane O, Front Office Manager van Hestia Hotel Jugend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2017
Google-vertaling

Dear Lieselotteeex,

Thank you for choosing to stay at PK Riga Hotel recently and thank you for taking the time to write review of your experience with us. I have noted your comments regarding broken sockets to the technical department to address. As for your comment about size of room, before every guest making a booking it is introduced with all room amenities and room sizes to choose more suitable room for they stay, as well if guest have any request or queries we will be happy to help. I want to note that all bathrooms do have plugs for electricity. As for your comment about our team, I am very sorry to hear that you found our team unfriendly, as for our team every guest is very special and we always are happy to welcome in our hotel. On other hand your comment was discussed with team and I am sure will not happen again.
With that said, I hope we can expect to see you again on future trips to Riga and look forward to welcoming you back to the hotel someday soon.
With best regards,
Zane Ozola
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in de art nouveau wijk en is een stukje lopen van het oude centrum. Het ontbijt is goed verzorgd. De kamers zijn ruim en er wordt goed schoongemaakt. Onze badkamer had vloerverwarming. Het bed was aardig hard. Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marloes V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zane O, Front Office Manager van Hestia Hotel Jugend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017
Google-vertaling

Dear Marloes V,

Thank you for choosing to stay at PK Riga Hotel recently and thank you for taking the time to write this excellent review of your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and have been satisfied with hotel.
With that said, I hope we can expect to see you again on future trips to Riga and look forward to welcoming you back to the hotel someday soon.
With best regards,
Zane Ozola
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Groot bed wel ieder een klein deken voor zich alleen. Vond ik raar aangezien ik met mijn vriendin fijn onder 1 groot deken wou liggen zoals thuis. Toen ik een eerste keer vroeg achter een groot deken was dit er niet volgens de receptie, dag erna vroeg ik bij iemand anders om het deken en deze zei dat hij het mij ging bezorgen. Na ons daguitstapje, weer geen deken. Ik ging er voor de 3de keer om vragen en na 5min kwamen ze dit brengen aan de kamer. Deken kwestie = opgelost. Het ontbijt is matig maar voldoende. Geen suiker, geen chocobroodjes of choco om te smeren. Wel lekker fruitsap! Kamer was lekker warm en proper. Personeel matig vriendelijk (is gewoon de mentalteit hier). Taxi naar luchthaven 15€ .. Wandelen naar de stad 10min ..

Als wij naar Riga terugkomen zouden we dit hotel zeker opnieuw boeken.

Datum van verblijf: december 2016
Bedank FrancescoP4574
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zane O, Front Office Manager van Hestia Hotel Jugend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2016
Google-vertaling

Dear Francesco P,
Thank you for choosing to stay at PK Riga Hotel recently and thank you for taking the time to write review of your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and have been satisfied with warm and clean room, our team and hotel location. As for your comment about blanket, some of rooms has two blankets on bed, it is discussed with team why it wasn’t change immediately after your request, on same time I am happy to hear that it was solved at the end and you got big blanket. I want to thank you also for your comments about breakfast, your comments are passed to department in charge to take a note. With that said, I hope we can expect to see you again on future trips to Riga and look forward to welcoming you back to the
hotel someday soon.
With warmest regards,
Zane Ozola,
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken