“Klein maar heerlijk”

Keukens: Europees, Mediterraan, Lets
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond een uur of zeven wagen we ons weer de koude stad in en wandelen vanaf ons hotel langs het park naar dit kleine restaurant. Hier wordt vooral wijn geserveerd maar wij houden het bij een glas verse jus 'd orange. De vis en het vlees zijn overheerlijk al wordt er niet veel bij geserveerd. Omdat we de side dish waarschijnlijk zelf hebben gemist toch 5*.
Aanrader...

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij La Kanna. Borden werden mooi opgemaakt met ruim groente. Ik vond de totale portie toch echt wat te weinig.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. De porties niet te groot, precies genoeg. De plek is goed te bereiken met de bus of tram. Het is erg gezellig opgezet, in een relaxte sfeer.

23 april 2017 beoordeeld

Paar maal hier gegeten, elke keer zeer tevreden. De maaltijden zijn niet groot maar wel genoeg, de kwaliteit is opvallend goed voor de prijs.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles in dit restaurant is bovengemiddeld, behalve de prijs. Zeker een aanrader! Restaurant heeft een ietwat Franse uitstraling. Een beknopte kaart met voor ieder wat wils.

Reizigers die La Kanna bekeken, bekeken ook

In La Kanna geweest? Deel je ervaringen!

;