Beoordeeld op 20 april 2017

Prima Hotel. Er zijn maar twee dingen die ik persoonlijk minder vond. Het ontbijt was niet zo uitgebreid als de hotelsite doet verwachten en de kamers zijn redelijk gehorig (wij zaten in een kamer uitkijkend p de binnenplaats) Het hotel zelf is super schoon en staat echt midden in het centrum.

Kamertip: Vraag een kamer die uitkijkt op het binnenplein. Hierdoor heb je geen last van het verkeer
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 26 december 2016

Mooi hotel op een top plek! mooie nette kamers en vriendelijk personeel een echte aanrader. Ik was in juli voor het eerst in Riga in mijn eentje, ik vroeg de receptioniste toen of ze voor mij een taxi wilde bellen binnen 10 minuten was mijn taxi er! Als je het hotel in komt voel je, je ook gelijk thuis!

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

Zeer mooi, proper hotel. Personeel is enorm vriendelijk. Alles is er goed geregeld. Zo was ons luchthaven vervoer telkens in orde. Kamers zijn ruim en worden dagelijks netjes gepoetst!! Dicht bij alles!! Midden in de oude stad.:

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015 via mobiele applicatie

de eerste nacht in een vreemde stad is altijd wennen, maar in dit hotel voelde je je al meteen thuis, knus leuke bar, goed personeel dat met je meedenkt! kamer was niet erg groot, en bed zelfs beetje klein en hard maar dat mocht de pret niet drukken, want de sfeer is optimaal, badkamer ook klein maar ook weer sfeervol, ook leuke doucheproducten. locatie prima alles zit op loopafstand. prima gegeten in hotel zelf en ontbijt was n feestje.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 18 mei 2015

mooi gerestaureerd hotel ( 2010) met ruime kamers
perfect gelegen, midden in het centrum van de oude stad
20 minuutjes met de taxi vanaf de luchthaven, taxi kan geregeld worden door hotel
aangename bar
vriendelijk personeel