Beoordeeld op 26 december 2016

Mooi hotel op een top plek! mooie nette kamers en vriendelijk personeel een echte aanrader. Ik was in juli voor het eerst in Riga in mijn eentje, ik vroeg de receptioniste toen of ze voor mij een taxi wilde bellen binnen 10 minuten was mijn taxi er! Als je het hotel in komt voel je, je ook gelijk thuis!

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

Zeer mooi, proper hotel. Personeel is enorm vriendelijk. Alles is er goed geregeld. Zo was ons luchthaven vervoer telkens in orde. Kamers zijn ruim en worden dagelijks netjes gepoetst!! Dicht bij alles!! Midden in de oude stad.:

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015 via mobiele applicatie

de eerste nacht in een vreemde stad is altijd wennen, maar in dit hotel voelde je je al meteen thuis, knus leuke bar, goed personeel dat met je meedenkt! kamer was niet erg groot, en bed zelfs beetje klein en hard maar dat mocht de pret niet drukken, want de sfeer is optimaal, badkamer ook klein maar ook weer sfeervol, ook leuke doucheproducten. locatie prima alles zit op loopafstand. prima gegeten in hotel zelf en ontbijt was n feestje.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 18 mei 2015

mooi gerestaureerd hotel ( 2010) met ruime kamers
perfect gelegen, midden in het centrum van de oude stad
20 minuutjes met de taxi vanaf de luchthaven, taxi kan geregeld worden door hotel
aangename bar
vriendelijk personeel
heel lekker ontbijt

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 22 juni 2013

Fijn hotel op een prima locatie in het oude centrum, het hotel is goed bereikbaar met de bus vanaf het vliegveld.
Het heeft een goede receptie , bar , kamers en ontbijt buffet en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kamer was schoon en groot genoeg met een goed bed inclusieve mini bar, kluis,strijkplank en groot scherm tv ,jammer genoeg geen gelegenheid om koffie te zetten
De badkamer was aan de kleine kant maar wel voldoende wij hadden geen bad maar alleen een staande douche, alles was wel heel schoon.
In de lobby is wifi gratis
Vanuit het hotel loop je gelijk het oude centrum in wat ook gedeeltelijk auto vrij is.
Kortom een fijn hotel waar wij zeker weer in zouden gaan.

Kamertip: Als je een grotere badkamer of wifi op de kamer wild moet je voor een duurdere kamer gaan.
Datum van verblijf: juni 2013