“Letse keuken op gastronomische en vernieuwende wijze.”
Beoordeling van Valtera Restorans

Valtera Restorans
Geclassificeerd als nr. 23 van 1.178 Restaurants in Riga
Keukens: Lets
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
22 januari 2018 beoordeeld

Toevallig ontdekt. Met open armen ontvangen. Verse lokale producten voor heel schappelijke prijzen. Ontzettend dikke aanrader!

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met 2 personen bij Valtera gegeten. Een sfeervol restaurant aan de rand van het oude centrum. Ze gebruiken alleen lokale producten.
We hebben genoten van een verrassend en overheerlijk diner. Iets boven het gemiddelde prijsniveau in Riga, maar dat was het zeker waard.

10 april 2017 beoordeeld

Restaurant werd aanbevolen door onze reisgids en wij waren aangenaam. Een zeer lekkere en verfijnde keuken met persoonlijke accenten. Een aanrader als je in Riga verblijft.

25 januari 2017 beoordeeld

Leuk en gezellig restaurant met lekkere gerechten aan schappelijke prijzen mooi interieur en leuke bediening ☺zeker een bezoekje waard!!

21 januari 2017 beoordeeld

Wat een feestje, dit restaurant. Heerlijk eten, zeer goede bediening en redelijk geprijsd. Dat weten de locals kennelijk ook, want het zat vol. We hadden niet gereserveerd op een drukke zaterdagavond, maar er was gelukkig toch een tafeltje voor 2 beschikbaar. Wij namen de supermalse tournedos en de lamstew. Allebei erg lekker. Ook de cheesecake als nagerecht mocht er zijn. Mooie en uitvoerige wijnkaart, waarvan voldoende keuze om per glas te bestellen. Niet overslaan als je met vakantie in Riga bent!

Reizigers die Valtera Restorans bekeken, bekeken ook

In Valtera Restorans geweest? Deel je ervaringen!