Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (374)
Beoordelingen filteren
374 resultaten
Waardering van reizigers
142
165
50
12
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
142
165
50
12
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 374 beoordelingen
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Aangezien het hotel vier sterren had, vermoedde ik dat het verblijf in orde zou zijn. Niks was echter minder waar: het hotel stelde simpelweg teleur! De ligging is wel een sterk en positief punt van het hotel, net als het vriendelijke en behulpzame personeel. De kamer en het ontbijt liet echter te wensen over. De kamer was vuil: aan het beddengoed hing stof (meerdere dagen, zelfs na het kuisen van de kamer). De kamer is ook benepen, aangezien er amper ruimte is om te bewegen, vooral langs het bed. Een derde mankement was de airco, die zo zwak was, dat hij zelfs op 10 graden nog geen voelbare verfrissing kon geven. Een tweede zwakte van het hotel was het ontbijt: er is opnieuw te weinig ruimte om te zitten, laat staan om eten te nemen, aangezien je steeds moet aanschuiven. Bovendien is de variatie miniem en is er elke dag hetzelfde aanbod. Daarenboven kan het personeel niet volgen met het aanbod bij te vullen omdat het ontbijt in zulke kleine proporties geserveerd wordt, en zo snel op is.
Algemeen gesproken is dit hotel dus zeker geen aanrader. Ikzelf heb het 3 nachten overleefd, maar het was verre van aangenaam!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank SimonL4864
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerAstorRiga, Front Office Manager van Astor Riga Hotel & Conference, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018
Google-vertaling

Dear Simon,

Thanks for taking the time to share your feedback. I’m extremely sorry to hear you faced issues
with the cleanliness of your room/the hotel. I’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your
comments on board and where possible, look to make improvements. Regarding breakfast, on days when hotel is full it does happen, that food might run out, still our stuff is doing it's best to refill. We hope despite these inconveniances you enjoyed your time in Riga.

Best regards,
Dainis Pilaics
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 oktober 2014

Dit hotel is ideaal gelegen voor een meerdaags bezoek aan Riga, alles op wandelafstand, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, en Beluga vodka in de bar! Wij sliepen niet in een standaard kamer omdat we bij andere beoordelingen gemerkt hadden dat die nogal klein uitvielen.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 136miap
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2014

Kamers zijn goed ingericht maar standaard kamer is wel erg klein voor 2 personen. De ligging is gunstig voor het bezichtigen van de oude stad.
Personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best om het de gast naar de zin te maken. Zeker een hotel dat aanbevelingswaardig is.

Datum van verblijf: juni 2014
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 805LouisA
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 december 2013

Dit hotel is eigenlijk geen 4sterren waard uit mijn bevindingen eerder 2 sterren. Het dankt zijn vier sterren waarschijnlijk aan de ligging en omdat het nog een nieuw hotel is.
Maar het slaat nergens op het begint al met de zeer kleine kamers je kunt je niet draaien of keren in deze kamers die bekent staan als business kamers heb je helemaal geen plaats ook is er geen kast voor je kleren ,je koffers kan je er niet kwijt dus maar onder het tafeltje geplaatst moet er wel telkens in zijn voor je kleren.
Als je denkt dat dat alles was begint het weer met het ontbijt geen enkele morgen was er vers brood telkens was alles op je moet zelf je koffie halen of je hebt niets geen of onvoldoende vlees of kaas noem maar op het was telkens allemaal op.
Ik had halfpension daar gaan we het maar helemaal niet over hebben je kreeg een voorgerecht met hoofdgerecht of hoofdgerecht met nagerecht ja je leest het goed niet te geloven en elke dag het zelfde gerecht.
Je raad het al dat heb ik twee dagen volgehouden dan maar ergens anders eten . Al met al te slecht om dit aan te raden aan iemand om naar toe te gaan ik ga er nooit meer naar toe voor geen goud bar en bar slecht

Datum van verblijf: november 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Alphons D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken