“Kan veel beter”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Ibis Styles Riga
Beoordeeld als nr. 53 van 111 hotels in Riga
17 december 2016 beoordeeld

Je bent in Letland NIET aan het juiste adres om vriendelijke mensen te vinden. Als nog iemand die in een hotel werkt zou toch op zijn minst een beetje gastvrij moeten zijn. Alles wat gevraagd wordt, wordt gedaan. Maar verwacht zeker geen spontane goeiemorgen of groet van het personeel, als u dat zelf eerst niet heb gedaan. Restaurant is op het 12 verdiep. Panoramisch zicht over de stad. Weet wel dat het hotel buiten het oude centrum ligt en aan de industrie haven. Waar iedere dag en soms ook nachts schepen worden geladen en gelossen. Restaurant kan veel beter worden georganiseerd maar daarvoor heb je een vakkundige Restaurant manager nodig !!! Die is er maar zeer onbeschoft en brutaal (als je al kan zien dat hij de manager is). Drinkt zelf niet de koffie die hij aan de gasten bediend maar maakt zich een lekkere expresso aan de machine.
Heb hem daar ook op aangesproken. En kreeg een zeer onbeschoft antwoord !! Maar hij kan zich dit permitteren, zijn zus is de generaal manager !!! Mocht dit het enige voorval zijn, zou ik dit niet laten weten, maar er waren meerder voorvallen !!!
Personeel van de receptie was in generaal ok. Vooral de jongen die meestal nachts werkt Re Renars zeer vriendelijk. Dan was er de Sub Manager, de vriendelijke dame die mij met mijn probleem hielp die ik had mat de restaurant Manager. Thank You Marite and Re Renars, You do a Great Job !!! Dat is mijn ervaring misschien hebben jullie bij jullie bezoek een totaal andere. Zeker NIET laten om te boeken. Prijs / Kwaliteit is zeker ok !!!

Kamertip: Alle dubbele kamers of singel kamer liggen aan de haven kant. En die kan soms wel luid zijn.
  • Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
SabineStelmane, General Manager van Ibis Styles Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Riga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Although we would be very pleased if you will give us the opportunity to serve you better in the near future.

1 november 2016 beoordeeld

Plezierige, nette kamer. Zeer redelijke prijs. Uitstekend ontbijtbuffet. Wat buiten het centrum gelegen maar met een uitstekende tramverbinding. Bovendien zijn taxi's in Riga heel goedkoop. Ik ging telkens met de tram naar het centrum en met een taxi terug. Tram €2, taxi €5.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
SabineStelmane, General Manager van Ibis Styles Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016

Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Riga.
Sincerely yours, Sabine Stelmane, General manager

14 oktober 2016 beoordeeld

Kamer te klein en een service van niks. Hotel op een industrieterrein en naast een rangeerspoor. Tevens konden we als gasten niet in het restaurant eten omdat ze zogenaamd een restaurant week hadden. Dit heb ik in twintig jaar nog nooit meegemaakt. Ibis? Een waardeloze hotelketen.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
SabineStelmane, General Manager van Ibis Styles Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2016

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write this review. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Our restaurant is not working under ibis brand and we take reservations for dinners. Also twice a year we have Restaurant week in Riga and this is very popular and nice event, I am very sorry that you did not had a chance to experience that, but it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely, Sabine Stelmane, General Manager

13 oktober 2016 beoordeeld

Efficiënte receptie,vriendelijke mensen, heldere kamers, goed sanitair, prima bedden.De ruimte om twee koffers te kunnen plaatsen is tamelijk aan de krappe kant. De WIFI is overal in het hotel op prima sterkte aanwezig. De kanalen van de TV op de kamer zijn wat spaarzaam. De ontbijtruimte is wat aan de krappe kant, zeker als er meerdere reisgroepen logeren. Het eten tijdens het diner is prima verzorgd en een mooi uitzicht over de stad. De bereikbaarheid met openbaar vervoer is goed Tram 5 brengt je naar het centrum en terug.

Kamertip: Neem geen kamer aan de achterkant van het hotel, het rangeerterrein va het spoor ligt daar en die we ...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner

Sincerely, Sabine Stelmane, General Manager

4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg net hotel iets buiten t centrum van Riga
Met lijn vijf vanaf de opera en vijf haltes verder en vijf honderd meter lopen ben je er zo
De kamers zijn erg schoon en netjes
De douche is prima: Lekker warm water
Ontbijt op de twaalfde etage met riant stads gezicht ook prima verzorgd
Royale lobby beneden
Erg plezierig personeel

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
SabineStelmane, General Manager van Ibis Styles Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay at the ibis Styles Riga. Every guest is very important to us and it is a pleasure to receive positive feedback! I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We are looking forward to welcome you again!

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vaak goede ervaringen te hebben met Ibis Styles hotels was dit hotel een beetje een domper. De kamer was mooi en groot, maar de bedden waren zo hard dat we amper een oog dicht hebben gedaan 's nachts en de volgende dag ook gelijk zijn vertrokken en een ander hotel hebben genomen. Het restaurant op de 12e was mooi en het ontbijt ook prima, had alleen wel iets internationaler gekunt.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
SabineStelmane, General Manager van Ibis Styles Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Dear guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Riga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely yours,
Sabine Stelmane
General Manager

17 juli 2016 beoordeeld

Ibis hotel is een budget hotel en ligt buiten het centrum, maar met tram 5 (8 min v hotel lopen) ongeveer 5 stops verder ben je in de oude stad (uitstappen bij de opera).
Het hotel ligt bij de rivierhaven en kan 's ochtends (05.45) veel lawaai hebben ivm de trein. Kamers klein en ramen kunnen gelukkig wel geopend worden.
Prijsverhouding is okay. Minpuntje is de ontbijtzaal op de 12e verdieping. Mochten er meerere groepen zijn, kan deze ruimte erg klein zijn, maar goed ontbijt enprachtig uitzicht op rivier en haven.

Kamertip: alle kamers eindigen met 9 hebben een aparte voorkamer, kamers eindigen op 8 een grote badkamer. De ...
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
SabineStelmane, General Manager van Ibis Styles Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dear Jeanny,
Sincerely Yours,
Sabine Stelmane
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Riga bekeken
op 2,9 km afstand
TOSS Hotel
nr. 78 van 111 in Riga
47 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis Styles Riga geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Styles Riga

Adres: Katrinas dambis 27, Riga 1045, Letland (Voorheen Karavella Hotel)
Locatie: Letland > Regio Riga > Riga
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 53 van 111 hotels in Riga
Prijsklasse: € 31 - € 64 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Styles Riga 3*
Aantal kamers: 76
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, ACCOR, Booking.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Styles Riga met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Karavella Hotel Riga

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?