Beoordeeld op 13 juni 2018

Het hotel ligt in een park aan de rand van het oude centrum. Je kunt er heen lopen of met de tram gaan. De kamers zijn netjes. Alleen in ons geval te warm. Ze zijn daar niet ingesteld op hoge temperaturen (ca 30C). Het hotel heeft twee restaurants. Het restaurant op de 16e is net nieuw ingericht maar niet aan te bevelen. De kok moet nog veel leren. Op de begane grond is een goedkoper restaurant dat prima eten serveert.
De ligging zorgt voor een rustige omgeving waardoor je 's nachts geen lawaai hebt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kies voor een kamer op een van de hogere verdiepingen dan heb je een mooi uitzicht over de stad.
Datum van verblijf: mei 2018
Laima E, Guest Relations Manager van Bellevue Park Hotel Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Thank you for taking the time to share with us your experience!
We are very glad that You enjoyed staying in our hotel! We will be happy to see you again at Bellevue Park Hotel Riga!
Bellevue Park Hotel Riga team!

Beoordeeld op 23 mei 2018

Prima hotel met uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel is net gelegen buiten het historisch centrum maar met Tram 1 en/of 5 (om de hoek) prima bereikbaar. Vriendelijke receptiemedewerksters. Ruime schone en nette kamer.

Datum van verblijf: april 2018
Laima E, Guest Relations Manager van Bellevue Park Hotel Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to review us! We are glad you enjoyed staying with us at Bellevue Park Hotel Riga! We will be very happy to see you again at our hotel.

Your Bellevue team!

Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een stedentrip naar Riga. Gunstige ligging tov vliegveld.
Halfuurtje lopen naar t centrum en trams en bussen stoppen voor de deur.
Hotel is wel vrij groot en ook ongezellig en meer gericht op grote groepen.
Ontbijt is uitstekend! zeer uitgebreid.
Wel vechten om een tafeltje

Datum van verblijf: november 2016
Marta R, Guest Relations Manager van Bellevue Park Hotel Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2016

Dear Guest,
Thank you for your review of our services. We apologize for any inconvenience caused from our side and rest assured your comments will be shared with our colleagues to further improve our services in the future. We will be happy to see you again at Bellevue Park Hotel Riga!

Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst heeft het hotel een sombere uitstraling, ook de buurt eromheen werkt niet mee. (Dit oordeel betreft 2 dagen met erg veel regen, alles ziet er wat somberder uit).
Binnen valt het erg mee.
De kamer was gewoon goed.
Ontbijt goed.
De afstand tot de oude stad is best groot, je loopt zeker 25 min.
De taxi's zijn niet makkelijk te krijgen, er is veel wachttijd, en er is geen Uber in Riga helaas.

Datum van verblijf: augustus 2016
Marta R, Guest Relations Manager van Bellevue Park Hotel Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2016

Dear Anton,
Thank you for choosing Bellevue Park Hotel Riga and sharing your experience with us! Rest assured your comments will be shared with our colleagues to improve the situation, as our team strives to do the best job possible to make your stay more enjoyable! Your Bellevue Park Hotel Riga team!

Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Als ja aankomt rijden schrik je van het hotel.
Zo niet leuk maar binnen valt het reuze mee!
De kamer is basic 2 houten stoelen niet echt een zitje.
Het ontbijt in de eetzaal ook vrij ongezellig veel bus gezelschappen
Maar het ontbijt is ruim.
Ik denk als je een wat royalere kamer kiest dat dat meer comfort geeft.

Datum van verblijf: juli 2016
Marta R, Guest Relations Manager van Bellevue Park Hotel Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2016

Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at Bellevue park hotel Riga! As we strive to do our very best in maintaining high standards in all departments, your comment has been shared with our management team to rectify any inconvenience you may have experienced!