“Prima hotel met vriendelijk personeel”
Beoordeling van SemaraH Hotel Metropole

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
SemaraH Hotel Metropole
Beoordeeld als nr. 14 van 112 hotels in Riga
14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht in dit hotel verbleven. Locatie van het hotel is top, je loopt zo de oude stad in.
Zeer vriendelijke ontvangst, personeel zeer bereidwillig om te assisteren bij alle mogelijk vragen. Kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer, we kregen een kamer met een aparte zitkamer.

De kamer was zeer netjes en was voorzien van een erg comfortabel bed. Wel was het erg gehorig, zowel lawaai van buiten (hotel ligt aan een drukke straat) alsook van de kamer naast ons. Als je een lichte slaper bent, dan is dit zeker storend.

Het ontbijt was goed, meer dan genoeg keuze. Alleen jammer dat er veel te weinig zitplaatsen zijn in het restaurant. Uiteindelijk zijn we maar in de lobby gaan zitten ontbijten.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

4 mei 2016 beoordeeld

Kamer was ruim; gratis upgrade gehad van standaard naar een hoger niveau.
Voldoende opbergruimte en wasfaciliteiten.
Ontbijt; zeer divers, lekker, vers, voldoende zitplaatsen, vriendelijk personeel.
Onthaal; steeds ter beschikking met de glimlach.
Alles net onderhouden.

Kamertip: Hoe hoger gelegen, hoe minder straatlawaai.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op prima lokatie. Alles binnen old town is prima te lopen. Centraal station en bioscoop aan overkant van hotel. Kamers netjes en prima van omvang. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt meer dan voldoende en voor ieder wat wils.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! Gratis upgrade gekregen naar de junior suite door foutje met reisorganisatie. Ontbreekt wel een nachtlampje naast bed en kapstok bij ingang! Zeker een aanrader! Vriendelijke receptionisten! Top plek

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Bedank Renske Elisabet... K
9 december 2015 beoordeeld

Mooi hotel, zeer goed gelegen,goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
De mensen achter de balie toveren telkens weer een mooie glimlach op hun gezicht en helpen je met alles wat je vraagt.
De kamers zijn ok alleen de kamers aan de straatkant zijn wat luidruchtig(tram).
Als we terug naar Riga gaan zal het zeker in dit hotel zijn.

Kamertip: vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
1 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een suite (313) en deze was echt ruim. Lokatie aan de rand van de oude binnenstad en vlakbij het station is ideaal. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Ontbijt was prima. Kleine tegenvaller .. wij vonden de koffie niet echt lekker.

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt voor 3 nachten. Helaas was de eerste nacht overboekt en werden we ondergebracht in een ander hotel. Dit werd allemaal prima geregeld door de mensen van het SemaraH hotel Metropole. (goed alternatief hotel en ook vervoer tussen hotels werd geregeld) De laatste 2 nachten hebben we wel in dit prima hotel geslapen. Ontbijt was prima en uitgebreid. Bedden waren ook prima en de ligging was echt perfect alle bezienswaardigheden lagen op korte loopafstand. Als we nog eens naar Riga gaan, zullen we weer voor dit hotel gaan.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Bedank P.f. V
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Riga bekeken
op 0.2 km afstand
Radi un Draugi
nr. 7 van 112 in Riga
671 beoordelingen
Prijzen weergeven

In SemaraH Hotel Metropole geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over SemaraH Hotel Metropole

Adres: Aspazijas bulvaris 36/38, Riga 1050, Letland
Locatie: Letland > Regio Riga > Riga
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 8 romantisch hotel in Riga
Nr. 9 zakenhotel in Riga
Nr. 14 luxe hotel in Riga
Nr. 30 familiehotel in Riga
Prijsklasse: € 47 - € 102 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — SemaraH Hotel Metropole 4*
Aantal kamers: 88
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij SemaraH Hotel Metropole met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Metropole Hotel Riga

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?