28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op prima lokatie. Alles binnen old town is prima te lopen. Centraal station en bioscoop aan overkant van hotel. Kamers netjes en prima van omvang. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt meer dan voldoende en voor ieder wat wils.

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! Gratis upgrade gekregen naar de junior suite door foutje met reisorganisatie. Ontbreekt wel een nachtlampje naast bed en kapstok bij ingang! Zeker een aanrader! Vriendelijke receptionisten! Top plek

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Bedank Renske Elisabet... K
9 december 2015 beoordeeld

Mooi hotel, zeer goed gelegen,goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
De mensen achter de balie toveren telkens weer een mooie glimlach op hun gezicht en helpen je met alles wat je vraagt.
De kamers zijn ok alleen de kamers aan de straatkant zijn wat luidruchtig(tram).
Als we terug naar Riga gaan zal het zeker in dit hotel zijn.

Kamertip: vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
1 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een suite (313) en deze was echt ruim. Lokatie aan de rand van de oude binnenstad en vlakbij het station is ideaal. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Ontbijt was prima. Kleine tegenvaller .. wij vonden de koffie niet echt lekker.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt voor 3 nachten. Helaas was de eerste nacht overboekt en werden we ondergebracht in een ander hotel. Dit werd allemaal prima geregeld door de mensen van het SemaraH hotel Metropole. (goed alternatief hotel en ook vervoer tussen hotels werd geregeld) De laatste 2 nachten hebben we wel in dit prima hotel geslapen. Ontbijt was prima en uitgebreid. Bedden waren ook prima en de ligging was echt perfect alle bezienswaardigheden lagen op korte loopafstand. Als we nog eens naar Riga gaan, zullen we weer voor dit hotel gaan.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Bedank P.f. V