• Inclusief ontbijt
Bellevue Park Hotel Riga(Riga)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 28/07
  • Inclusief ontbijt
Rixwell Hotel Konventa Sēta(Riga)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Inclusief ontbijt
Rixwell Old Riga Palace Hotel(Riga)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hanza Hotel(Riga)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Rixwell Elefant Hotel(Riga)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
1 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een suite (313) en deze was echt ruim. Lokatie aan de rand van de oude binnenstad en vlakbij het station is ideaal. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Ontbijt was prima. Kleine tegenvaller .. wij vonden de koffie niet echt lekker.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt voor 3 nachten. Helaas was de eerste nacht overboekt en werden we ondergebracht in een ander hotel. Dit werd allemaal prima geregeld door de mensen van het SemaraH hotel Metropole. (goed alternatief hotel en ook vervoer tussen hotels werd geregeld) De laatste 2 nachten hebben we wel in dit prima hotel geslapen. Ontbijt was prima en uitgebreid. Bedden waren ook prima en de ligging was echt perfect alle bezienswaardigheden lagen op korte loopafstand. Als we nog eens naar Riga gaan, zullen we weer voor dit hotel gaan.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Bedank P.f. V
22 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk hotel, prima centraal gelegen, vlakbij het oude centrum. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Prettige staff. Goed restaurant met gastvrije bediening. De menukaart is verrassend en heel veelzijdig.

• Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
22 augustus 2015 beoordeeld

Bij de receptie is men méér dan klantvriendelijk. De kamer is modern ingericht, maar er is wel op elke vierkante centimeter gelet. Met z'n tweeën in de kamer is de kamer compleet vol. We kwamen in een hitte-periode, en we misten een vorm van airco: de binnentemperatuur 's nachts liep in de loop van drie dagen op van 26 naar 31 graden. Het ontbijt(buffet) was aan de karige kant, verder ok, maar één waarschuwing: blijf van de (instellingen)koffie af!! Die smaakte of hij al 2 dagen doorgekookt was.

Kamertip: Als het mogelijk is, zou ik iets groters boeken dan de "standaardkamer". Bij de site waarop wij boekten was dat niet mogelijk.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
10 juli 2015 beoordeeld

We zijn voor 4 dagen naar Riga geweest en verbleven in dit hotel. De ligging is perfect indien de oude en nieuwe stad wil verkennen. Heel dicht bij zijn er verschillende restaurants. Dicht tegen het station. Als je naar de zee wil heen en terug 2.75 euro met de trein. Zeker niet duur. Zeer mooi hotel. Verzorgde kamer. Badkamer met douche heel proper. Alles wat je nodig hebt op de kamer is aanwezig. Beneden ontbijt tussen 7 en 11 uur met alles wat je wil. Warm en koud ontbijtbuffet. Verschillende dranken. Zelfs vers gemaakte pannenkoeken. S'middags kan je een lunch nemen met een keuzemenu. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdschotels en 3 nagerechten. Voor 2 gerechten betaal je 7 euro, en neem je het dessert erbij dan 10 euro. Zeer verzorgt en heel lekker. Tip top verzorgt. S'avonds ook zeer verzorgt. Er is ook een happy hour voorzien voor de coctails in de avond. kopen, 1 gratis. Ik kan er niets negatief over zeggen, of misschien wel! Een beetje lawaai van buiten in de kamer s'avonds en s"ochtens. Hier komen we zeker nog terug.

Kamertip: Ik zou een kamer kiezen niet aan de straatkant voor het geluid.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner