Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.232)
Beoordelingen filteren
1.232 resultaten
Waardering van reizigers
338
499
282
83
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
338
499
282
83
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.232 beoordelingen
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Thomas S, General Manager van Radisson Blu Daugava Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel, prachtige lokatie, tegenover oude stad, receptie personeel is werkelijk uitermate vriendelijk en service gericht Ontbijt uitstekend, diner een aanrader.
In een woord : doen! Schone ruime kamer. Er is een zwembad, maar daar hadden wij geen tijd voor. Helaas

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank ElsjeC10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thomas S, General Manager van Radisson Blu Daugava Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017
Google-vertaling

Dear ElsjeC10,

Thank you so much for your great review! We’re so happy you enjoyed your stay here with us. Thank you for praising our staff and for recognizing our honest smiles, our Yes I Can! service spirit and efforts to make your stay worth remembering. Our main task is to make you feel warm, comfortable and like at home. We certainly hope to have the pleasure to host you again.
Kind regards,
Thomas A. Swieca,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Deze week voor tenminste de 5e keer bij Radisson Blu Daugava Hotel overnacht. Het hotel ligt op een (voor) mij gunstige/handige locatie en dat is dan ook de belangrijkste reden om er te overnachten.
Het personeel is prima, het uitzicht over de rivier en oude stad, (tenminste als je een kamer aan de voorzijde van het hotel hebt), is fraai en ontbijt is goed verzorgd.
De kamers en dan met name de badkamers, zijn wat “outdated” en kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Ik had deze keer een standaard kamer aan de achterzijde van het hotel en deze standaard zijn voor een Radisson Blu hotel echt aan de (te) krappe kant.
Als ik op tripadviser kijk vind ik in Riga een aantal hotels in dezelfde prijsklasse met een hogere klantwaardering. Ik denk dat ik bij een volgende trip de toch maar eens ga switchen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank HenkSlagter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thomas S, General Manager van Radisson Blu Daugava Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017
Google-vertaling

Dear HenkSlagter,
Thank you for taking the time to share your review at TripAdvisor with us. I am glad to hear that you’ve enjoyed our the service and the staff.
At the same time, please accept my sincere apologies for our hotel not meeting your kind expectations. I do agree that we face certain challenges with the physical condition of our property. However, I am pleased to inform you that we are currently in a process of fully refurbishing our guest rooms, including full refurbishment of the bathrooms and changing of windows and entrance doors. This project will be done in phases during 2018, the first refurbished rooms came already back to inventory during the end of 2017.
Thank you for choosing the Blu and I hope that you will consider returning in the future to refreshed Radisson Blu Daugava Hotel to recoup your confidence in us.

Kind regards,
Thomas A. Swieca

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 augustus 2016

We hebben twee nachten doorgebracht in Hotel Radisson Blu Daugava. We hebben al eerder geslapen in Radisson Blu, maar hadden eigenlijk nooit zo'n kleine slaapkamer. De ontvangst in het hotel was prima en het ontbijt was zoals altijd uitgebreid en van goede kwaliteit.

Kamertip: Kies een dure kamer voor de overnachting
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank SvetlanaCharles D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thomas S, General Manager van Radisson Blu Daugava Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2016
Google-vertaling

Dear SvetlanaCharles D,
Thanks so much for being here and for posting about your experience. Glad that the service and breakfast provided by our team members had a positive impact during your stay at Radisson Blu Daugava Hotel, Riga.
We hope to have you as our guest again some time in the near future.
All the best,
Thomas A. Swieca, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Dit was het tweede bezoek hier. Ik was er een halfjaar geleden ook.

Personeel bij aankomst vriendelijk. Netjes ontvangen en snel en efficient ingecheckt.

De kamer die ik dit keer kreeg was de helft kleiner dan de vorige keer maar koste wel meer. Nu zal ik vorige keer wel een upgrade hebben gehad maar de kamer was nu wel erg klein. De kamers zijn ook zeer gedateerd en zijn toe aan een renovatie al is alles wel in goede staat alleen oud.

Ontbijt is prima, veel keuze zowel koud als warm. De eieren waren wel apart dus heb ik niet gegeten.

Buiten was het 18 graden maar op de kamer stond de verwarming vol aan. Ik kreeg het ook niet uit. Eerst het raam open gedaan maar dat leverde best veel lawaai van buiten op dus de airco aangezet. Toch is dat gekkigheid van de bovenste plank want de moest de hele nacht blijven draaien om het behaaglijk te houden. Zonder airco aan was het wel 25 graden.

Vooral de krappe kamer en dan ook alles zo gedateerd en veel te warm op de kamer maken voor mij dit de laatste keer hier. Ik hoop volgende keer een beter hotel te vinden voor dit geld.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Jacob_Nu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thomas S, General Manager van Radisson Blu Daugava Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Jacob_Nu
Thank you for sharing your comment about your recent stay at Radisson Blu Daugava. I am deeply sorry to read that you had issues with the room heating and the room size. We take this choice of words very seriously, hope you will give us the honor of hosting you again in the future.

Best regards,
Thomas A. Swieca,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken