“Heerlijke thee”

Geclassificeerd als nr. 14 van 76 Koffie en thee in Riga
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Houd je van een iets zoete thee neem de cranberry - gember thee. Heerlijk! Free WiFi. Code cappuccino. Gerechten met een redelijke prijs.

Datum van bezoek: mei 2017

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons scouting kamp trok de begeleiding zich even terug voor een rustig hapje. Nadat we de markthallen hadden bezocht viel ons oog op dit etablissement.

We hadden ietwat haast dus vroegen ee of we binnen een half uur konden lunchen. Dit was volgens de ober geen enkel probleem.

Binnen 10 min. na binnenkomst de drankjes, 5 min. Later ook de lunch, zelf had ik de aardappelpannekoekjes met varkenshaas, spek en roomsaus. Een heerlijke lunch voor € 6,90

Met € 2,30 was de flinke koffie ook niet heel duur. Al met al, kort maar heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juli 2016
5 mei 2016 beoordeeld

Over de gehele stad vind je Double Coffee filialen. Het aanbod van eten en drinken is overal goed, met enkele filialen die er bovenuit steken. Perfect voor een bakje koffie met iets erbij, een warme snack of maaltijd, het kan allemaal en tegen zeer redelijke prijzen. Vriendelijke bediening. Kom al enkele jaren in Riga en men herinnerd je wanneer je ergens vaker bent geweest.

Datum van bezoek: april 2016
4 maart 2016 beoordeeld

Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Het eten en de bediening is goed. Ook prima geprijsd. Ruime porties eten.

Datum van bezoek: maart 2016
24 januari 2016 beoordeeld

Hier twee keer gegeten op 2 locaties in de stad. Een keer koffie en een burger met frietjes. En een keer speciale koffie met alcohol en een kleine maaltijd. Beide keren prima geholpen en goede koffie en normale kwaliteit eten

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Double Coffee bekeken, bekeken ook

In Double Coffee geweest? Deel je ervaringen!