“Voortreffelijk!”
Beoordeling van 1221

Geclassificeerd als nr. 84 van 1.168 Restaurants in Riga
Keukens: Europees, Fusion, Lets
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 februari 2017 beoordeeld

Een klein, maar bijzonder restaurant! Ligt aan een rustig straatje, waar niet de mainstream van de toeristen te vinden is. Vriendelijke ontvangst. Een geweldige kaart met zowel Letse specialiteiten als Europese toppers. Vooraf een goulash soep met stukjes rendiervlees. Werkelijk voortreffelijk bereid! Het hoofdgerecht was in stijl: biefstuk van rendier. Wederom verrukkelijk! Een uitgebreide wijnkaart met goede wijnen uit Frankrijk en Italië. De bediening was attent, zonder hinderlijk aanwezig te zijn.
We hebben hier heerlijk gegeten in een top restaurant! Het is voor Letse begrippen een duur restaurant, maar naar Europese maatstaven valt het mee. De prijs-kwaliteitsverhouding is echter helemaal OK!

20 december 2016 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, heel mooi decor, en heel vlotte service, een echte aanrader voor wie Riga bezoekt.

9 augustus 2016 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben hier prima gegeten; zij eend, ik zalm. De huiswijn was heel lekker. De bediening was heel vriendelijk . Wij zaten boven, want het terras zat vol.
Gezellige eetzaal , rustige sfeer, kortom niets op aan te merken. Naar Letse normen is het wel een duur restaurant, maar het was de moeite waard.

8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij 1221. De prijs was behoorlijk hoog, maar de kwaliteit van het eten ook.

Vooraf kregen we een ruime amuse van bevervlees, daarna de zalm-scallop tartaar. En als hoofdgerecht de meerval.

De wijnen zijn goed, maar daar betaal je zeker voor. Al met al heerlijk gegeten.

12 december 2014 beoordeeld

Een sfeervol en klein restaurant in hartje "old town" Riga. Een aanrader voor mensen die de pure keuken waarderen, met veel oog voor detail bereid en gepresenteerd. Prijs - kwaliteit vonden wij in balans.

• Sfeer
Restaurant1221, Управляющий van 1221, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2014

Good afternoon! Thank you for this wonderful review! Yours "1221"

Reizigers die 1221 bekeken, bekeken ook

In 1221 geweest? Deel je ervaringen!