Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven 4 nachten in dit mooie hotel dat midden in het bijzondere centrum van Riga is gelegen. Het hotel is schitterend gerenoveerd. Aan de buitenzijde geheel in Jugendstil en aan de binnenzijde passend modern uitgevoerd (met lampen van Artemide, fauteuils van Ligne Roset en andere designmeubelen). Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. De kamer was zeer ruim en comfortabel. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Midden in oude stad. Goed geoutilleerde kamers. Goede fitness room. Zeer compleet ontbijt. In oude centrum. Aardig vriendelijk personeel.perfecte start voor bezichtiging van de stad op 15 min van vliegveld. Heerlijk eten in restaurant! Doen!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017

Neiburgs Hotel is een prachtig Art Nouveau gebouw met een erg mooie voorgevel. Ligt aan een zeer rustig straatje, waar auto's ontbreken. Op loopafstand van de zeer bezienswaardige Dom; ook alle andere interessante bezienswaardigheden zijn gemakkelijk te voet te doen.
Een zeer vriendelijke mevrouw achter de receptie. Hulpvaardig en bereid weetjes over de stad te delen. Ik was jarig op de dag van aankomst en zeer aangenaam verrast ter gelegenheid hiervan een fles champagne te krijgen van de manager van het hotel. Klasse! Mooie, grote, maar ook sfeervolle kamers. Een zeer uitgekiend en verantwoord beleid als het gaat om de verlichting. Ontbijten van een royaal uitgevallen buffet.
Werkelijk top! Slechts een klein minpuntje: af en toe rook je een lichte rioollucht op de gang.
Bij een volgende keer Riga staat het hotel nu al vast!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 10 juli 2016 via mobiele applicatie

Locatie: top (rustig gelegen en toch alle bezienswaardigheden in de oude stad op loopafstand)
Kamer: top, inderdaad hebben de 5e en 6e etage de mooiste kamers (we kregen een upgrade naar een kamer met een etage).
Hygiëne: top (elke dag tiptop verzorgd)
Restaurant: top (niet voor niets een van de beste restaurants in de stad
Personeel: top (vriendelijk, behlpzaam en correct)

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

Verdieping 5 of 6 verwacht ik met goed uitzicht op daken, ziet er mooi uit. Super centraal gelegen en goed schoon. Mocht ik een keer terugkomen in Riga dan ging ik zonder twijfel hierheen. faciliteiten zijn goed en personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2016