Beoordeeld op 25 januari 2017

Dit hotel ligt in de directe nabijheid van de Dom in het oude (vrijwel autovrije) centrum van Riga en is dan ook ideaal gelegen voor het bezoeken van de diverse bezienswaardigheden. Wij hadden een mooie ruime kamer op de 4e verdieping met goede bedden. Lekker en uitgebreid ontbijt en goede koffie. Enig minpuntje: de vruchtensappen waren wat waterig en niet echt smakelijk. Het restaurant was tijdens ons bezoek niet open voor het diner. In de directe omgeving zijn echter veel restaurants van verschillende prijsklassen. Dit hotel is mede gezien de goede prijs/kwaliteitsverhouding en het uiterst vriendelijke personeel uitermate geschikt voor degenen die de prachtige stad Riga met zijn musea, kunst en bouwstijlen (Jugendstil) willen bezoeken.

Kamertip: Kamers voor rokers zijn alleen op de 2e verdieping.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 9 november 2015

Grote mooie kamer en badkamer. Ontbijt prima. Iedere dag verse kaiserbroodjes en een grote keuze aan het buffet. Centraal gelegen in de oude stad zonder geluidsoverlast. Goede verwarming. Prima geholpen door de receptie.

Kamertip: Kamers 1e verdieping zijn prima.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 4 september 2014

Hotel Justus ligt eerst en vooral op een geweldige locatie in de stad. Alles valt te voet te bereiken. Daarenboven is de decoratie zowel sfeervol als origineel. Het ontbijt is, zoals op vele plaatsen in Riga, erg matig. Bij mijn laatste bezoek aan de stad was het hotel helaas volzet, op tijd boeken is dus een tip die ik iedereen meegeef die hier wenst te verblijven!

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 8 december 2013

Dit charmante hotel in het hart van de stad is een aanrader. Alle bezienswaardigheden, restaurants, ... liggen op wandelafstand. Als je in de bar van het hotel iets drinkt of eet, krijg je als gast korting. De ruime kamers worden dagelijks opgemaakt, het personeel behulpzaam. In de private sauna kom je echt tot rust.
Het ontbijtbuffet wordt mooi gepresenteerd, wordt dagelijks wat aangepast en je vindt er voor elk wat wils (granen, yoghurt, vers fruit, zoet en hartig beleg, vis, ...). Wat ik jammer vond was het beperkte aanbod aan brood. Zo was er slechts toastbrood (en een toaster), en van dat donkere zuurdesembrood... Dit terwijl er een straat verderop een bakkerij gevestigd was met een groot broodassortiment... Ondanks dit minpuntje zou ik er wel terugkeren!

Kamertip: Wij verbleven in een superieure kamer die echt heel ruim was en waar het rustig was.
Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 4 november 2013

De ligging is perfect, de kamers bijzonder mooi, het personeel bijzonder vriendelijk. Als er 1 minpuntje is dan wel: de beperkte boordkeuze bij het ontbijt. Voor de rest valt ook op het ontbijt niets aan te merken.

Kamertip: Kamer 302 was echt super!
Datum van verblijf: oktober 2013