“België boven!”
Beoordeling van KwakInn

KwakInn
Geclassificeerd als nr. 16 van 1.193 Restaurants in Riga
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig café, aan alle details gedacht. Superveel bieren op tap! (Zeker 20 verschillende bieren). Vlotte bediening en heel gevarieerd publiek, voor iedereen toegankelijk.

Datum van bezoek: februari 2018

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn broer heb ik een avondje bij KwakInn om in te drinken. Leuke locatie en sfeervol aangekleed in de Belgische stijl. We hebben een arrangement aan bieren geprobeerd met wat snacks, erg lekker met geweldige uitleg van onze lieve serveerster Julia! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

KwakInn, is een leuke kroeg met een groot assortiment aan Belgische en andere speciaalbieren. Het interieur is typisch Belgisch, met al de bier borden en lichtreclamen. Eten kun je hier trouwens ook heel goed, jammer dat het niet de saizoen voor was helaas, dan had ik mosselen gehald, maar is dan een heerlijke varkens medaillons geworden. Als Belg, moet je er zekker naar toe gaan en nog een kleiner tip, in Tallinn is er ook eentje! Ook de moeite waard...

Datum van bezoek: januari 2017
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne kroeg met veel Belgisch maar ook andere europeesche speciaal bieren. Effe wennen aan al de schermen met sport TV. Maar Mooie lokatie en vriendelijk en kundig personeel.

Datum van bezoek: oktober 2016
26 september 2016 beoordeeld

Het cafe tegengekomen in de tocht van ons hostel naar het centrum. Er staan erg veel bieren op de kaart, waarvan de meeste uit België (zie de naam,..) komen.

Op meerdere schermen wordt er voetbal getoond. Hierbij de vraag gesteld of er een Nederlandse wedstrijd op mocht. Helaas was er niets op de Russische zenders beschikbaar maar het personeel was uiterst vriendelijk.

Omdat we ergens wilden reserveren om te eten heeft de barman meerdere tips van restaurants gegeven die ook op tripadvisor goed bekend staan. Helaas was alles vol en heeft hij meerdere restaurants afgebeld. Na enige tijd toch een reservering kunnen maken.

Uiterst vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die KwakInn bekeken, bekeken ook

In KwakInn geweest? Deel je ervaringen!