Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.197)
Beoordelingen filteren
1.197 resultaten
Waardering van reizigers
420
541
153
57
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
420
541
153
57
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.197 beoordelingen
Beoordeeld op 3 november 2018

We werden door de receptioniste geweldig geholpen met het vinden van een bus reservering. Ze had veel geduld en bleef ook vriendelijk toen onze portemonnee was gestolen. we kregen assistentie bij het contact met de ambassade door Lets te spreken. Ook de lobby mijnheer en de andere receptionisten bleken buitengewoon vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Travel05764584586
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MargaritaG1282, Guest Relations Manager van Opera Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018
Google-vertaling

Dear Tavel05764584586,


Thank you for taking the time to share your experience on Trip Advisor about your recent stay at Opera Hotel and SPA! We are delighted to hear that your stay with us was enjoyable and our colleagues were very helpful. We appreciate your positive feedback on our team members. Please rest assured that all kind comments were passed to the Reception team.

We look forward to welcoming you back in the near future at Opera Hotel and SPA,

Kind regards,
Margarita Guščina
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Vond het hotel qua ligging prima, ontbijt zeer verzorgd, personeel vriendelijk en behulpzaam, kamer verzorgd, MAAR de douchegelegenheid is afschuwelijk.
Geen afscherming, dus het water loopt de badkamer in, voor een 4 sterren hotel is dit NOT DONE.
Vond dit de enige serieuze afgang

Datum van verblijf: augustus 2018
Bedank Gemma900
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Margarita G, Front Office Manager van Opera Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018
Google-vertaling

Dear Gemma900,

Thank you for your feedback on your stay at Opera Hotel and SPA. We are happy to hear that you enjoyed both the service provided by the restaurant personnel and wide continental buffet breakfast selection. In addition, we have taken your comments seriously about the issue in the shower, and I would like to assure you that this case had been communicated to the management in charge. Therefore, dear Gemma 900, please accept my apologies for the inconvenience caused by the water excess amount in the shower.

We truly appreciate the voice of the guests and we are always striving for the future improvements to make the upcoming stay even more comfortable for every and each guest.

We are looking forward to welcome you in Riga once again to ensure that we made it right for you,

Kind regards,
Margarita Guščina
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2018

De ligging is perfect voor een paar dagen Riga. Kamers ruim. Helaas geen airco (was fijn geweest met de extreme hitte tijdens ons verblijf). Behulpzaam personeel, hield zelfs rekening met het feit dat ik hier mijn verjaardag vierde door een leuk gebaar te maken. De Spa klinkt aantrekkelijker dan het was: meer een zwembadje voor het hele gezin en niet zozeer sauna/welness (badkleding verplicht!).

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank awmol
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2018

Wij hadden een standaard kamer. Prima bedden en badkamer. Als je geluk hebt een parkeerplaats voor de deur die kost 15 euro per nacht. Het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank mspeijcken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Op onze reis door de Baltische Staten zijn we in Riga beland. Vanaf het busstation 5 minuutjes lopen naar dit mooie hotel direct bij het station en dichtbij het centrum van de stad.
Vriendelijk personeel dat zelfs de koffers naar onze kamers brengt. We hebben een geweldige kamer, ruim en met een prachtige badkamer. Maar toch, er hangt een vervelend luchtje en het uitzicht op een binnenplaats/-muur is rommelig.
Jammer want anders hadden we dit hotel wel de maximale score gegeven. Het prima ontbijt zorgt dat we toch nog op 4* uitkomen...

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kola62
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Margarita G, Guest Relations Manager van Opera Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018
Google-vertaling

Dear Kola62,

We would like to thank you for your time to review Opera Hotel & Spa.

It is a pleasure to read you enjoyed your stay at our hotel.
Your lovely compliments about our Team Members, who always take great pride in providing the best service possible, have been shared with the relevant departments.

Additionally, we are glad that you enjoyed the room and facilities. We always strive for the best experiences for our guests.
Your feedback gives us the opportunity to improve ourselves. We have communicated your comment about the view and smell to the related departments and we would like to assure you, that necessary actions will be taken. Moreover, we would like to bring you our sincerest apologies for the inconvenience.

We hope to get the chance to welcome you back with us at Hilton Amsterdam in the near future.

Kind regards,
Margarita Guščina
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken