Beoordeeld op 6 juli 2018

Wij hadden een standaard kamer. Prima bedden en badkamer. Als je geluk hebt een parkeerplaats voor de deur die kost 15 euro per nacht. Het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Op onze reis door de Baltische Staten zijn we in Riga beland. Vanaf het busstation 5 minuutjes lopen naar dit mooie hotel direct bij het station en dichtbij het centrum van de stad.
Vriendelijk personeel dat zelfs de koffers naar onze kamers brengt. We hebben een geweldige kamer, ruim en met een prachtige badkamer. Maar toch, er hangt een vervelend luchtje en het uitzicht op een binnenplaats/-muur is rommelig.
Jammer want anders hadden we dit hotel wel de maximale score gegeven. Het prima ontbijt zorgt dat we toch nog op 4* uitkomen...

Datum van verblijf: februari 2018
Margarita G, Guest Relations Manager van Opera Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear Kola62,

We would like to thank you for your time to review Opera Hotel & Spa.

It is a pleasure to read you enjoyed your stay at our hotel.
Your lovely compliments about our Team Members, who always take great pride in providing the best service possible, have been shared with the relevant departments.

Additionally, we are glad that you enjoyed the room and facilities. We always strive for the best experiences for our guests.
Your feedback gives us the opportunity to improve ourselves. We have communicated your comment about the view and smell to the related departments and we would like to assure you, that necessary actions will be taken. Moreover, we would like to bring you our sincerest apologies for the inconvenience.

We hope to get the chance to welcome you back with us at Hilton Amsterdam in the near future.

Kind regards,
Margarita Guščina
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Als het niet was vanwege de zeer kleine badkamer - onze vrienden troffen het beter - zou ik vijf punten hebben gegeven. Prima hotel met een goed ontbijt tegen een gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Alles op loopafstand en dicht bij het busstation.

Datum van verblijf: juli 2017
Edgars S, Manager van Opera Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Dear nerrats,

Thank you very much for sharing your opinion here on TripAdvisor.
It pleases me to read that your recent visit to Opera Hotel & SPA could live up to your personal expectations.
It will be a pleasure for me to share your comments with my team. Also, I very much hope to welcome you back upon your next visit to Riga.

Yours sincerely,

Edgars Sagateljans
Quality Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2015

Wij hadden een standaardkamer (zonder uitzicht). Het hotel is gelegen aan een drukke weg. Het was zeer fijn om geen kamer te hebben aan de drukke weg, want wij sliepen met raam open vanwege de warmte. De kamer had namelijk geen airco. De douche had een heerlijk hete en harde straal. Verder begonnen de voegen tussen de vloertegels af te brokkelen. Verder had de douche gele, vieze voegen en schimmel. De badkamer was van voldoende grootte. Ontbijt was prima en is van 7-10 uur doordeweeks en 7-11 uur in het weekend. Na 9 uur 's ochtend is het een piekmoment voor ontbijt. In verhouding tot de capaciteit van het hotel is het restaurant te klein. Echter, ontbijt werd goed aangevuld. De locatie van het hotel is ideaal en alles is op loopafstand. Schuin tegenover is het station en bushalte, en 5-10 minuten lopen naar Old Town. Centrale markt is 5 minuten lopen. Een park is tegenover het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 22 juli 2015

We hadden een superior room met uitzicht op park. Geen airco, zeer warm in de kamer en niet de mogelijkheid om raam open te zetten( 6 baanvakloopt naast hotel) . Er was een storend lawaai in de electriciteitskast op de kamer . Heb dit aan receptie doorgegeven, doch zouden dit pas herstellen na ons vertrek. Geen koffie of thee op de kamer, ontbijtzaal is zo klein voor de capaciteit van het hotel. Wel vriendelijke receptie.
Er zijn in de buurt wel andere 4 sterrenhotels met een beter management. Teleurstellend verblijf

Datum van verblijf: juli 2015