Beoordeeld op 20 juni 2018

Alles oké. Lekker ontbijtbuffet en veel variatie. Propere kamers en het personeel was heel behulpzaam. We bleven maar voor 1 nacht, maar tot nu toe waren de voorzieningen bereikbaar te voet. We waren ook blij met de parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018

proper en net hotel met briendelijke staf, op een ideale locatioe om tallinn te bezoeken.
Je hebt er alle faciliteitenb. heel uitgebreid ontbijtbuffet.
Het hotel licht op wandelafstand van het oude stadscentrum en net achter het hotel is een zeer trendy nieuwe buurt met winkels en restaurants.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Wij zijn 5 nachten in dit hotel geweest. Het hotel ziet er prima uit en is keurig. Het personeel is wat stug en zakelijk. De kamer was prima. Genoeg ruimte voor je spullen, prima bedden en nette moderne badkamer. Wij hadden een kamer aan de achterzijde dus keken uit op een dak met pijpen. Op zich niet erg, maar uitzicht dus niet. Een minpunt aan de kamer vond ik de ventilatie/ luchtregeling. Ook als de airco uit staat blijft dit ding werken/ frisse lucht blazen. Hierdoor werden wij 's nachts een keer wakker,omdat het gewoon ijskoud was in de kamer. Ook vonden we het overdag als we weg waren geweest en eind van de dag terug kwamen in de hotelkamer vaak te koud. Jammer dat je dit niet zelf kan instellen. Het ontbijt was uitstekend, erg veel keuze. In het weekend is het wel erg druk in de ontbijtzaal waardoor het echt zoeken naar een vrij tafeltje is. Doet een beetje vakantiefabriek achtig aan. De 8e verdieping heeft een zwembad, sauna en bubbelbad. Erg fijne extra's, netjes verzorgd en mooie kleedruimtes en douches. Ook mooi uitzicht vanaf de ligstoelen bij het zwembad. Al met al een prima hotel, maar wel wat te zakelijk en massaal naar onze smaak, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Een prachtig hotel vlak bij de oude stad. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en ruime openingstijden. Heeft klein zwembad en sauna waar gratis gebruik van kan worden gemaakt. Slechts 5 minuten lopen van de oude stad, met zijn vele terrasjes, winkeltjes en lekker eten

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Vriendelijke ontvangst, schone kamer, heerlijk ontbijt en andere maaltijden. prachtige voorzieningen en
veel te zien en te doen in de omgeving. Conferentieruimte en vergaderkamers waren prima verzorgd, evenals de catering in de pauzes.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen