Beoordeeld op 30 juli 2019

Gewoon goed. Maar excelleert in niets Ontbijt zonder uitschieters, het personeel doet wat van hen verwacht wordt, maar verwacht geen spontane hulpvaardigheid. Hotel gelegen aan de haven (mooi) maar 's avonds veel lawaai van lokale feestvierders

Datum van verblijf: juni 2019
MirceaS111, Front Office Manager van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hello,

Thank you for staying in Hestia Hotel Europa and thank you for your review.

We are glad to hear that you were satisfied with your stay in our hotel.

Best wishes,
Mircea Siman/ Front Office Manager

Beoordeeld op 1 juli 2019

uitstekende locatie,direct aan de haven van Tallinn, fijn personeel, mooie ruime kamer en goede bedden. uitstekend ontbijt met veel variatie..
Goede prijs/kwaliteit garantie.
Enig minpuntje was dat de airco niet goed functioneerde, ondank dat wij meerdere malen dit hadden aangegeven

Datum van verblijf: juni 2019
MirceaS111, Front Office Manager van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Hello,

Thank you for staying in Hestia Hotel Europa and thank you for your detailed review.

It is pleasant to hear you enjoyed your stay in our hotel.

Have a nice day,
Mircea Siman / Front Office Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2018

Het hotel heeft een ruime lobby en we werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. We verbleven in een standaardkamer die ruim en erg schoon was. Ook de badkamer was prima in orde. Het enige minpuntje was, dat het matras voor mij te zacht was.
De ontbijtruimte heeft voldoende ruimte voor de vele gasten en het ontbijtbuffet heeft volop keuzemogelijkheden met warme en koude gerechten.
Het oude centrum van Tallinn ligt op minder dan tien minuten loopafstand en zelfs nog dichterbij bevinden zich talrijke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Ook tram- en bushaltes zijn in de buurt.
Door een zeer vroege vlucht moesten we al om vijf uur 's morgens uitchecken, maar dat was geen enkel probleem voor de receptiemedewerkers. We kregen een ontbijtje mee voor onderweg en de bestelde taxi stond al te wachten voor de deur. Een zeer goede service!
Kortom, een aangenaam verblijf van vier nachten in een prima hotel!

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Mircea S, Front Office Manager van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Hello,

It is pleasant to hear you enjoyed your stay in our hotel.

Have a nice day,
Mircea Siman / Front Office Manager

Beoordeeld op 14 mei 2018

Gunstig gelegen modern hotel op 15 minuten lopen van oude stadscentrum en tegenover de veerbootterminal. Ruime en goede kamers met smart TV. Ontbijt is prima verzorgd. Vriendelijk personeel. Prima verblijf.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Henri K, Front Office Manager van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Hello,

Thank you for staying in Hestia Hotel Europa and thank you for your review.

We are glad to hear that you were satisfied with your stay in our hotel.

Best wishes,
Henri Kilk / Front Office Manager

Beoordeeld op 11 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging, goed ontbijt
S avonds geen drank, wijnkast was gesloten , als restaurant open was hadden ze goede wijnen voor goede prijs maar daarna aan de bar niets te krijgen, jammer
Restaurant goed diner

Datum van verblijf: januari 2017
Henri K, Front Office Manager van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2017

Hello Josje26,

Thank You for staying in Hotel Euroopa and thank You for Your review.

We are happy to hear that You were satisfied with our hotel and enjoyed our wines.

We hope to accommodate You again on Your next holiday,
Henri Kilk