Beoordeeld op 11 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging, goed ontbijt
S avonds geen drank, wijnkast was gesloten , als restaurant open was hadden ze goede wijnen voor goede prijs maar daarna aan de bar niets te krijgen, jammer
Restaurant goed diner

Datum van verblijf: januari 2017
Henri K, Front Office Manager van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2017

Hello Josje26,

Thank You for staying in Hotel Euroopa and thank You for Your review.

We are happy to hear that You were satisfied with our hotel and enjoyed our wines.

We hope to accommodate You again on Your next holiday,
Henri Kilk

Beoordeeld op 26 april 2016

ligging, prijs, kwaliteit van de accommodatie en medewerkers, allemaal goed. Voor een bescheiden upgrade heb je een kamer met balkon en uitzicht over de haven. Maaltijden, inclusief ontbijt goed verzorgd.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Henri K, Senior Administrator van Hestia Hotel Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2016

Hello pietheind2016,

Thank you for staying in Hotell Euroopa and for your kind review. We also have a suites with a sauna, balcony and sea view. If you are interested you can book suite for the next time you will visit Tallinn and hopefully we can make your stay comfortable.

Best wishes,
Henri Kilk

Beoordeeld op 22 oktober 2015 via mobiele applicatie

Fijn hotel, erg luxe met mooie grote kamers. Ook het ontbijt is goed verzorgd. Dichtbij de terminal naar Helsinki, wat erg handig is als je die ook gaat bezoeken. Tegenover het hotel een groot winkel centrum en ook nog eens dichtbij het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 4 oktober 2015

Een meer zakelijk hotel maar gewoon verder goed voor elkaar. Kamers hebben mooi uitzicht op de haven, althans die van ons. Het ligt op loopafstand van een prachtig centrum. Ontbijt en lunch is gewoon, niets bijzonders, wel vriendelijk personeel.

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op haven
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 6 juni 2015 via mobiele applicatie

Prettig hotel; mooi gelegen bij havens; 10 minuten lopen vanaf oude centrum.
Typisch zakelijk hotel; geen fratsen, maar ook weinig gezelligheid.
Kamers zijn mooi en comfortabel.
Tip: vraag om kamer met uitzicht op oude haven.
Wie een stedentrip doet zoekt beter een hotel in het oude centrum.

Datum van verblijf: januari 2015
Reistype: Reisde voor zaken