Beoordeeld op 4 oktober 2015

Een meer zakelijk hotel maar gewoon verder goed voor elkaar. Kamers hebben mooi uitzicht op de haven, althans die van ons. Het ligt op loopafstand van een prachtig centrum. Ontbijt en lunch is gewoon, niets bijzonders, wel vriendelijk personeel.

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op haven
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 6 juni 2015 via mobiele applicatie

Prettig hotel; mooi gelegen bij havens; 10 minuten lopen vanaf oude centrum.
Typisch zakelijk hotel; geen fratsen, maar ook weinig gezelligheid.
Kamers zijn mooi en comfortabel.
Tip: vraag om kamer met uitzicht op oude haven.
Wie een stedentrip doet zoekt beter een hotel in het oude centrum.

Datum van verblijf: januari 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 september 2014

Goed gelegen zaken hotel waar ook heel wat groepen komen. Prima ligging met zicht op de jachthaven of de stad. Stadscentrum op wandelafstand. Goede kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prima prijs kwaliteit

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 20 augustus 2014

Een prima hotel vlakbij de Ferry terminal. Leuk om schepen te bekijken. 15 minuten lopen naar het centrum. Voor 1,60 per pers. met de bus vanaf het vliegveld naar de stop bij de veerboot.
Jammer geen waterkoker op de kamer. Goede donkere gordijnen. Netjes schoon en opgemaakt.
Ontbijt was goed maar hektisch. Het lekkere donkere brood was altijd op. Dan bleven alleen de witte puntjes over. Jammer.

Kamertip: Beter een kamer aan de voorkant. Achter is een parkeerplaats.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 2 maart 2014

Het hotel ligt op een paar minuten lopen naar de ferryterminal ,handig voor mij ,omdat ik deze vakantie Tallinn en Helsinki heb bezocht.Het hotel ligt op 15 minuten lopen naar het centrum en voor een euro gaat er ook een shuttle naar het centrum.Ook handig vond ik dat het hotel een eigen shuttlebusje naar het vleigveld heeft voor 8 euro.Het gebied rondom het hotel is wat rommelig,maar een groot voordeel is dat het er in de avond en nacht heel rustig is.De kamer was prima en het ontbijt was niet heel uitgebreid maar zeker voldoende.Tallinn heeft een mooi oud centrum ,interessant vond ik het bezettingsmuseum,de 100 jaar oude ijsbreker achter het seaplane harbour museum,het schitterende uitzicht van de televisietoren [bus 34a of 38],de oude kerken. Er zijn Tallin heel veel leuke restaurants [Balthasar aan het centrale plein.prima eten en heel mooi ingericht] en genoeg leuke pubs.Tallinn is een leuke city trip voor enn paar dagen.

Datum van verblijf: februari 2014
  • Reistype: Reisde alleen