Beoordeeld op 27 augustus 2018

zeer mooi hotel gelegen in het centrum van Tallinn met een prachtig en lekker restaurant op de hoogste verdieping
lekker dineren met het uitzicht over te stad
aangename en mooi en praktisch ingerichte kamers, met alle noodzakelijke infrastructuur aanwezig
leuk zwembad met sauna's gelegen op de 7de verdieping

Datum van verblijf: september 2017
STL_Swissotel, Swissotel Tallinn Management van Swissotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Stefan, Thank you for your great review! We highly appreciate your kind words towards our rooms and Pürovel Spa. Hopefully you enjoyed one of our lovely Spa treatments as well. Your compliments serve as motivators as we continuously strive to improve our quality of services. Looking forward to the opportunity of welcoming you back to Swissotel Tallinn soon enough!

Swissotel Tallinn Management

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten doorgebracht in Swisotel Tallinn. Goede locatie: 10 min. lopen van oude centrum. Prima ruime kamers. Airco. Zwembad en fitness zonder extra kosten. Vriendelijk personeel! Maar: gratis Wifi is krakkemikkig. Dat is bizar. Meeste lager geklasseerde hotels in Baltische staten leveren ook op afgelegen plekken goed Wifi. Verder punt van aandacht dat alleen tegen extra betaling kamer met beter uitzicht verkregen kan worden en een ontbijtbuffet 28 euro doet. Koffie met croissant is in Lobby ald alternatief verkrijgbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij bezochten dit hotel tijdens onze kennismaking met de plaatselijke kerstmarkt. De ontvangst was heel vriendelijk en gastvrij. We werden naar onze kamer begeleid. De kamer en badkamer waren goed uitgerust. In de badkamer was een ruime douche aanwezig. In de kamer was koffie en thee beschikbaar. Het ontbijt, dat zeer uitgebreid en vers was kon op de 8ste etage gebruikt worden. De bediening was daar goed. Ook was op deze etage een restaurant aanwezig. Op de 30ste etage is een klasse restaurant, een bar en rokerslounge. Ook in dit restaurant hebben wij een avond gegeten. De kwaliteit van de producten was zeer goed, evenals de bediening. Tallinn is een gezellige oude stad. We hebben ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar Helsinki over te steken met de Ferry. Een aanrader is deze 2uur durende oversteek. Wat dit hotel betreft kunnen we dit van harte aanbevelen.

Datum van verblijf: november 2017
STL_Swissotel, Public Relations Manager van Swissotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Dear guest,

Thank you very much for sharing your feedback. We would like to thank you for your kind words towards our breakfast. It is lovely to read that you took time to visit our Horisont restaurant & bar – it is indeed super! It makes us happy to hear that you would recommend our hotel while staying in Tallinn. Hopefully, we will have the opportunity of welcoming you back in the future to provide another memorable stay in Swissôtel Tallinn!

Swissôtel Tallinn management

Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, aan de rand van het nieuwe centrum van Tallinn. Hoog, 30 etages, kamers met grote ramen, dus prachtig uitzicht over de stad. Modern inrichting, comfortabele bedden, grote badkamers, alles op topniveau. Ontbijt ook uitstekend. Directe omgeving is niet zo sfeervol, maar de mooie oude binnenstad is op loopafstand. Kortom: vrijwel alles klopt in dit tophotel.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
STL_Swissotel, Public Relations Manager van Swissotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear guest,

Thank you for your stay at Swissôtel Tallinn and sharing your experience! We are truly glad to hear that you had so many great things to say towards our hotel. We would like to thank you for the nice words towards to our breakfast. Thank you for choosing our hotel and we are looking forward to welcoming you back to Swissôtel Tallinn!

Swissôtel Tallinn Management

Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ontvangst erg goed, ongevraagde upgrade van de kamer " omdat het kon"
Alles prima geregeld, erg internationaal. Zeer beleefde staf.
Eten prima, ontbijt zeer goed.
Suite erg mooi en ruim.
Alles voldoende aanwezig of snel aangevuld.
Fijne Spa wel te weinig behandelingen mogelijk in aantal beschikbare plekken
Prima verblijf!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
STL_Swissotel, Public Relations Manager van Swissotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2017

Dear Thecla,

We are truly glad to read that you enjoyed your stay and we meet to manage your expectations. We would like to thank you for your kind words towards our guest room – the suites in our hotel are indeed very spacious. Thank you for sharing your experience and we look forward to warmly welcoming you again to the Swissôtel Tallinn.

Swissôtel Tallinn Management