Beoordeeld op 14 juni 2016

Heel goed hotel in het midden van de oude stad, mooie kamers met goede bedden. hele vriendelijke bediening. Het restaurant in het hotel "Tchaikovsky" is zeker aan te raden, zeer goed. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn netjes met een knipoog naar haar oorsprong. De spa is fantastisch en het restaurant is sterwaardig. Heerlijke dagen gehad. Een minpuntje is, het maakt niet uit welke kamer je hebt het uitzicht is niet bijzonder. Het personeel is behulpzaam en spreekt correct Engels.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 juni 2015 via mobiele applicatie

Kamer en badkamer eenvoudig stijlvol en net. Het ontbijt lekker,uitgebreid en met Estse accenten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van het Engels. Uitstekende ligging vlakbij het stadhuis, 2 minuten te voet.
Klasse restaurant: , bediening inbegrepen!
Zijn prijs waard. Beste restaurant dat we bezochten tijdens onze week Tallin.

Datum van verblijf: juni 2015
Bedank Marianne Lamber... V
Beoordeeld op 14 juni 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel, mooie kamers en goed ontbijt op een perfecte locatie midden in het oude levendige centrum van Tallinn. Restaurants in overvloed op loopafstand.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is heel mooi ingericht en biedt vele faciliteiten zoals een voortreffelijk restaurant en SPA faciliteiten.

Datum van verblijf: juni 2015
Irmela H, General Manager van Hotel Telegraaf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2015

Dear tripadvisor´s Linda v,

Thank you for your kind words about our hotel and our staff, we really appreciate them!

Yours sincerely,

I. Heinsius

Beoordeeld op 21 oktober 2014

Zeer goed gelegen hotel, in een relatief rustige straat in het historisch centrum van Tallinn. Mooi gerestaureerd met oog voor details, uitstekend ontbijt en klasse personeel, vriendelijk, gedienstig en bekwaam. Gezellige SPA met zwembad. Leuke binnentuin en gezellige bar. Het restaurant moet je best op voorhand reserveren, maar is stijlvol. Jammergenoeg hadden we niet de gelegenheid er te dineren.
Een aanrader, wij gaan zeker terug, ook voor de natuur en de zeer vriendelijke Estlanders.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken