Beoordeeld op 12 november 2018

Hotel aan de rand van de oude binnenstad,hotel waar je voor 2 a 3 nachten boekt en niet langer, kamers zijn goed,schoon en volledig ingericht.Ontbijtbuffet is heel goed,voor ieder wat wils. Wij waren daar voor een lang weekend en je ziet dat de mensen daar ook niet langer als max.3 nachten blijven

Datum van verblijf: oktober 2018
DorisM1748, Reservation Coordinator van Go Hotel Shnelli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Thank you for the feedback!

Best regards,
Go Hotel Shnelli

Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachtjes geslapen. De kamers zijn oke. Niet helemaal goed schoon en naast het station dus best veel geluid. Bedden liggen goed en het ontbijt is top. Het hotel ligt op loopafstand van de 'old town' van Tallinn. Vriendelijk personeel en je kunt naast het hotel parkeren. Prima hotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 september 2017

Het hotel Shnelli is dicht bij de oude stad en het station van Talinn. Het is netjes maar de kamers zijn erg klein. Geen haardroger, geen ijskast, geen koffie of thee op de kamer. Geen vers fruit bij het ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017

Onze kamer was schoon, maar dat was niet bij iedereen zo. Ook de kamerindeling met bedden was niet helemaal goed. De ramen kunnen open voor frisse lucht, maar dat levert wel veel lawaai van de treinen op. De ligging tov het oude centrum is heel goed. De kamers zijn wat klein.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel
Gezien de scherpe prijs best mooie kamer
Letterlijk aan het spoor naast station maar geen geluidsoverlast gemerkt
Douchekraan helaas geen thermostaat en temperatuur nogal op en neer

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com