Beoordeeld op 27 juli 2018

Voor ons was dit een ideaal gelegen hotel. Ontvangst aan de balie erg vriendelijk.
In de kamer aan de achterkant hadden we geen last van de drukke straat. Mooie kamer met prima badkamer. Stevige matras op het bed. Airco konden we niet zelf regelen, maar voor ons was de kamertemperatuur aangenaam genoeg om te kunnen slapen.
Ook het ontbijt zelf was in orde. De ontbijtruimte echter was niet groot genoeg voor het aantal gasten. In de ontbijtruimte vooraan staan zeer grote, weliswaar comfortabele, stoelen. Maar het zou beter zijn als ze die stoelen zouden vervangen door kleinere exemplaren. Op die manier zouden er minstens al 10 tot 15 plaatsen bijkomen.

Kamertip: De kamers aan de achterkant zijn zeker rustig gelegen. Daar heb je geen last van de drukke weg.
Datum van verblijf: juli 2018
lermitage2016, Manager van L'Ermitage Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Vera,
Thank you for reviewing our property on Tripadvisor! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.
Special thanks for mentioning our location which is truly very convenient: close to the city center and old town.
As it is a high season at the moment and hotel is fully occupied most of the days, then it might happen that breakfast room is crowded, but I am pleased to say that some changes will happen in the restaurant in future, which will make having breakfast more convenient.
Should you plan your next trip to Tallinn, we will be more than happy to welcome you back!
Best Regards, Kerli Marmor, Hotel L'Ermitage

Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Hier drie nachten verbleven. Eerst een nacht waarna we een minicruise naar Sint Petersburg hebben gemaakt. Hierbij de bagage op laten slaan in het hotel en de motoren achter gelaten in de garage. Eerste avond daar gegeten omdat bijna alles dicht was vanwege feesten. Erg goede kwaliteit en redelijke prijs.
Bij terugkomst nog twee nachten verbleven. Keurig hotel goede bedden lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Badkamer met hoge badkuip. Voor oudere mensen lastig in en uitstappen. Kraanwater drinkbaar maar wel een muf luchtje er aan. Ligging is ideaal om rond te kijken in de oude binnenstad. Alles op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2017
lermitage2016, Public Relations Manager van L'Ermitage Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Hello! Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay at Hotel L´Ermitage.

Beoordeeld op 20 december 2016

Eenvoudig te bereiken via grote banen, en gelegen op (korte) wandelafstand van het centrum is het een goeie uitvalsbasis. Degelijke kamers, goed ontbijt. Lobby zeer beperkt, vriendelijke en professionele service

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan de rand van het centrum. Nette kamers, wel een beetje gehorig aan de straatkant. Goede uitvalsplek voor bezoeken de oude stad. Aan de overkant meerdere leuke restaurantjes voor een redelijke prijs

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven tijdens recent bezoek aan Tallinn.

Ontvangst door medewerkers is zakelijk, maar verder prima.

Kamers zijn strak, compact en simpel, bed was wel zeer comfortabel. Kamer was voorzien van een zeer ruime kluis. Badkamer was eenvoudig, de doucheruimte had geen deur of gordijn waardoor de hele badkamer snel nat wordt. Het geheel was wel keurig schoon.

Ontbijt viel me tegen voor een 4 sterren. Wel het een en ander te kiezen, maar vanaf een half uur voor de eindtijd wordt al niks meer bijgevuld. Als je een late ontbijter bent dan is het beste dus al weg.

Locatie ten opzichte van de oude binnenstad is prima. Ook de hotdogtent recht tegenover het hotel is een aanrader.

Al met al op zich best een prima hotel, maar laat zich naar Nederlandse standaard vergelijken met een 3 sterren. De prijs vond ik aan de hoge kant.

Datum van verblijf: mei 2016