Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Hier drie nachten verbleven. Eerst een nacht waarna we een minicruise naar Sint Petersburg hebben gemaakt. Hierbij de bagage op laten slaan in het hotel en de motoren achter gelaten in de garage. Eerste avond daar gegeten omdat bijna alles dicht was vanwege feesten. Erg goede kwaliteit en redelijke prijs.
Bij terugkomst nog twee nachten verbleven. Keurig hotel goede bedden lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Badkamer met hoge badkuip. Voor oudere mensen lastig in en uitstappen. Kraanwater drinkbaar maar wel een muf luchtje er aan. Ligging is ideaal om rond te kijken in de oude binnenstad. Alles op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2017
lermitage2016, Public Relations Manager van L'Ermitage Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Hello! Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay at Hotel L´Ermitage.

Beoordeeld op 20 december 2016

Eenvoudig te bereiken via grote banen, en gelegen op (korte) wandelafstand van het centrum is het een goeie uitvalsbasis. Degelijke kamers, goed ontbijt. Lobby zeer beperkt, vriendelijke en professionele service

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan de rand van het centrum. Nette kamers, wel een beetje gehorig aan de straatkant. Goede uitvalsplek voor bezoeken de oude stad. Aan de overkant meerdere leuke restaurantjes voor een redelijke prijs

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven tijdens recent bezoek aan Tallinn.

Ontvangst door medewerkers is zakelijk, maar verder prima.

Kamers zijn strak, compact en simpel, bed was wel zeer comfortabel. Kamer was voorzien van een zeer ruime kluis. Badkamer was eenvoudig, de doucheruimte had geen deur of gordijn waardoor de hele badkamer snel nat wordt. Het geheel was wel keurig schoon.

Ontbijt viel me tegen voor een 4 sterren. Wel het een en ander te kiezen, maar vanaf een half uur voor de eindtijd wordt al niks meer bijgevuld. Als je een late ontbijter bent dan is het beste dus al weg.

Locatie ten opzichte van de oude binnenstad is prima. Ook de hotdogtent recht tegenover het hotel is een aanrader.

Al met al op zich best een prima hotel, maar laat zich naar Nederlandse standaard vergelijken met een 3 sterren. De prijs vond ik aan de hoge kant.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 18 juli 2015

Fijn hotel om als basis te hebben om Tallinn te bezoeken, met behulpzame medewerkers.
Keurige kamer, alleen jammer dat het raam niet zo groot was, zodat het licht bijna altijd aan moest. De airco inlaat/uitlaat was vlak voor ons raam en nadrukkelijk aanwezig.
Goede ligging; leuke wandeling naar het oude centrum.
Prima ontbijt, voldoende en goede kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com