Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (697)
Beoordelingen filteren
697 resultaten
Waardering van reizigers
464
164
39
17
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
464
164
39
17
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 697 beoordelingen
Beoordeeld op 29 juli 2014

Mooie hotel en goede lokatie, maar de service was ondermaats: shampoo werd niet aangevuld op de badkamer (moest ik zelf gaan vragen aan de receptie), fruitschaal bij het ontbijt was al snel half leeg en werd ook niet bijgevuld (er bleef dus enkel nog het "minder lekkere fruit" over), en vooral de "ontvangst" aan de receptie was uiterst onvriendelijk: toen we wilden vertrekken beweerde men dat we niet betaald hadden. Dit was absoluut niet het geval, en toen we zeiden dat we wel betaald hadden en de bevestigingspapieren van de reservatie (met betalingsbewijs) toonden, bleef men herhalen dat dat niet kon en dat we niet betaald hadden. Hierdoor hebben we heel wat tijd verloren op onze laatste dag. Bovendien was dit redelijk grof. Een absolute domper op een vakantie in een mooie stad.

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank KKKatleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnaGr177, Hotel Manager van The Three Sisters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnaGr177, Hotel Manager van The Three Sisters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnaGr177, Hotel Manager van The Three Sisters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 maart 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnaGr177, Hotel Manager van The Three Sisters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken