Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (680)
Beoordelingen filteren
680 resultaten
Waardering van reizigers
150
218
188
67
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
150
218
188
67
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 680 beoordelingen
Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

Van betonrot omgeven gebouw. Verbleven op een tussenetage waar met een lift en koffers niet te komen is. Alleen te voet. Om 16 uur aankomen kamers niet klaar niemand om de koffers mee te helpen dragen geen karretjes om ze dan in ieder geval nog op te kunnen leggen. Oud sovjethotel ooit gebruikt voor de watersporters van de olympische spelen in 1980 maar nu volstrekt gedateerd. Ontbijt was uitstekend. Diner in een groep was matig tot erg matig. Aanbevelingwaardig? Ik kom er niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 481pe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2015

Het is een hotel wat gebruikt is voor de Olympische Spelen van 1980 van Moskou. Hier werden de zeilwedstrijden gehouden. Het hotel ziet er bij de entree nog aardig uit maar als je verder het hotel ingaat gaat de frisheid ook achteruit.

Wij hebben een 2 persoonskamer marineclass geboekt en we hadden prachtig uitzicht vanaf ons bakon maar de kamer was vies, diverse dingen kapot en het was een heel eind lopen naar de kamer.

Het zwembad is een wedstrijdbad en alles doet een beetje vies aan.
Het ondiepe bad mag helemaal geen naam hebben en de traptreden ernaar toe zijn afgebrokkeld e de hoeklijnen verroest.

Het enige goede is het ontbijt. Zeer veel keuze en van goede kwaliteit. Het kan zijn dat je bij piekdrukte moet wachten tot er een tafel vrij is. O ja je kan er ook gratis parkeren

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank 901ceesz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Triinu R, Front Office Manager van Pirita Marina Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2015
Google-vertaling

Dear Cees1976,

Thank you for taking the time to write a review on TripAdvisor!

I appreciate your comments about breakfast, sea view and free parking. But I am very sorry to hear that your room was not up to your expectations. I will share your review with our maintenance team to make improvements to our operations.

I hope that you will give us the opportunity to provide you with a better stay the next time when you are in Tallinn. If you decide to return in Pirita SPA Hotel, please contact me personally through the front desk.


We hope to welcome you back to the hotel in the future.


Kind regards,

Triinu Rebane
Front Office Manager
Pirita SPA Hotell

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2011

Wij hadden een type kamer "mariene klasse" geboekt volgens beschrijving op booking.com en website hotel moet dit een basic, deftige, eenvoudige kamer zijn met zeezicht. Wat blijkt, schimmel in badkamer, aftandse bedden, roken mag op de kamer (geur krijg je niet weg), afgeleefde kamer en klein. Inkomhal en hotel doet denken aan een ziekenhuis. Wij zijn er zelfs niet gebleven. Puur bedrog "spa hotel" ... als er al schimmel op de badkamers te vinden is, wat moet dat dan voor hygiëne zijn in het zwembad en "spa".

Datum van verblijf: juli 2011
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Estelle V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristel M, General Manager van Pirita Marina Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristel M, General Manager van Pirita Marina Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken