Beoordeeld op 5 januari 2019

Prima hotel, rustige kamer. Er kan een raam open, wat altijd prettig is als je niet van airco houdt. Vriendelijk, behulpzaam personeel bij de receptie. Alles in de oude stad is te belopen vanuit deze locatie. Tram vanaf het vliegveld stopt op een paar 100 meter van het hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Net aan het begin van de oude stad staat dit hotel in een mooi en goed onderhouden pand. Het is een net hotel, vriendelijk personeel en de kamers zijn schoon en netjes. Niet allemaal even groot maar dat komt ook omdat het een oud gebouw is. Het ontbijt is redelijk maar voor Etse begrippen beter dan gemiddeld in veel andere hotels.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
KilluMaidla, General Manager van My City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Dear Kees d,

Thank you for choosing us for your stay in Tallinn!

I'm happy you were satisifed with the location and our services. I hope you had a lovely time exploring the Old Town.

We hope to welcome you back!

Kind regards,
Killu Maidla
Hotel Manager

Beoordeeld op 27 juli 2018

Kleine standaard kamer, op koffers is niet gerekend wel stijlvol ingericht. Geen stukje zeep in de badkamer noch kwam er zeep uit de flacon in de badkamer.
Restaurant in de kelder is erg ongezellig. Toch geen slecht hotel.

Kamertip: Vraag een grotere kamer.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft met plezierig verrast. Midden in de oude stad kun je aan deze hotels nog wel eens de tand der tijd zien. Maar ik moet zeggen; een mooi en goed onderhouden hotel, erg vriendelijk personeel en mooie redelijk ruime en compleet uitgeruste kamers met een goed bed. Vanuit het hotel sta je dus midden in de oude stad dus alles om de hoek. Het ontbijt zou wel iets meer uitgebreider kunnen. Dat is het enige puntje.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
KilluMaidla, General Manager van My City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Dear Kees d,

Thank you so much for giving us a chance and choosing us for your stay in Tallinn!

I'm happy to see that you were positively surprised and were satisfied with your visit.
Our breakfast selection is rather small indeed as is the breakfast area but we use high-quality local ingredients to make the most of it. We do hope you enjoyed the breakfast in general.

Thank you for taking your time to leave us feedback.
We hope to welcome you back soon!

Kind regards,
Killu Maidla
Hotel Manager

Beoordeeld op 11 september 2017

Mooi hotel midden in het centrum, je loopt zó de oude stad in. Comfortabel bed, goede geluidsisolatie, niet onbelangrijk want er is een druk bezochte club tegenover het hotel.
Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Het ontbijt is goed, er is keuze genoeg, voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken