“Bijzondere avond”

Keukens: Europees, Scandinavisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopte aan deze avond. Fantastisch eten met de meest vriendelijke bediening die je kunt wensen. Een must voor mensen die van heerlijk eten houden en Tallinn bezoeken.

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Must do!! In Tallin. Alles klopt , service , kwaliteit en prijs. Waanzinnige avond in de oude stad. Heerlijk eten en drinken.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Tripadvisor dit restaurant gevonden en toevallig was er een tafeltje vrij, want reserveren is hier eigenlijk wel een must. Wat een geluk voor ons, want het was echt een geweldige ervaring. Het eten is er heerlijk en niet echt heel duur, maar de serveerster maakte onze avond onvergetelijk: ze was grappig, ze was aanwezig wanneer je haar nodig had, en ze maakte het persoonlijk zonder te amicaal te zijn. Nog nooit hebben we zulke goede bediening gehad! We hebben meteen gereserveerd voor over anderhalve week, wanneer we weer in Tallinn zijn.

18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker hoofdschotels aan heel zachte prijzen. Supervriendelijke bediening. Het beste van wat we in Tallinn bezocht hebben. We hebben meteen gereserveerd voor volgende week.

Datum van bezoek: juli 2019
19 mei 2019 beoordeeld

We gingen hier met 4 personen eten, nadat we van te voren hadden gereserveerd.
De bediening was uitstekend en vriendelijk, ik zou willen dat restaurants in Nederland daar een procentje zouden hebben.
Maar de grootste verrassing was toch echt wel het eten, de lunch.
Fantastische gerechten met gevarieerde explosies op de smaak papillen.
Prijzen zijn redelijk, alleen is de wijn, zoals overal in Talinn, wat aan de prijs.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Rataskaevu16 bekeken, bekeken ook

In Rataskaevu16 geweest? Deel je ervaringen!