Beoordeeld op 19 januari 2019

Fijne en mooie locatie. Mooie zen kamer. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel en er behulpzaamMeerdere keren in dit hotel verbleven en altijd goed bevallen. Ik kan iedereen aanraden die houd van massale hotels

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Helerin H, Front Office Manager van von Stackelberg Hotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Dear Guest,

Thank you for staying with The von Stackelberg Hotel again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel and staff. Rest assured that we will do everything it takes to make us deserving of your loyalty.

Best regards,
Alisa Sharnina

Beoordeeld op 16 januari 2019

Het von Stackelberg hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van het historisch centrum verwijderd. Mooi en schoon hotel met vooral de Zen kamers die mooi zijn. Ontbijt is zeer uitgebreid met voor ieder wat wils. Al bij al prima hotel voor een weekend Tallinn.

Datum van verblijf: januari 2019
AlisaSharnina, Front Office Manager van von Stackelberg Hotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Dear JoostS562,

Thank you for taking time to review The von Stackelberg Hotel Tallinn! I am glad to hear that we will be your top choice when you visit Tallinn. We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,
Alisa Sharnina

Beoordeeld op 13 november 2017

Goede ligging om de stad te bezoeken. Betaalbaar. Gezellige bar. Mooie kamers. Goed bed. Goed ontbijt.
In de kamers aan de straatkant is het verkeer goed te horen. Receptionisten zijn hulpvaardig.
Stijlvol.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 16 februari 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel met spa faciliteiten. Goed bed, ontbijt met Engels sprekend personeel. Wij hebben onze kamer gewisseld van de voor- naar achterzijde; dit was geen enkel probleem.
Ligging van het hotel is perfect, leuk le restaurantjes en bar op 50m afstand.
Daarnaast ben je binnen 5 min in het oude centrum. Om deze redenen zeker aan te raden!

Datum van verblijf: februari 2017
Helerin H, Front Office Manager van von Stackelberg Hotel Tallinn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017

Dear Willemijn11,

Thank you for sharing your experience with other readers in TripAdvisor! Your feedback is highly appreciated so we can maintain and improve our services!

We are happy to hear our staff, breakfast, location and Zen SPA facilities met your expectations! Some rooms face the street and some the courtyard. By the end of this year our hotel extension with 9 new quiet, luxurious and spacious rooms will be finished. We will also upgrade our Zen SPA and Conference facilities.

Thank you for staying with us and we would be glad to welcome you back in the future!

Kind regards,
Helerin Haab

Beoordeeld op 24 januari 2016

Voor een lang weekend in dit hotel verbleven. Mooie kamer achterzijde van het hotel. Standaard kamer is ruim voldoende. Het ontbijt is prima en ruim. Er ontbreekt niets. Zeker aan te bevelen. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.Zonder probleem werden de Boardingpass afgedrukt op aanvraag.

Datum van verblijf: januari 2016