“Centrale liggeng en lekker eten!”
Beoordeling van Artis Centrum Hotels

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Artis Centrum Hotels
Beoordeeld als nr. 16 van 88 hotels in Vilnius
29 september 2016 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst! Ruime kamer en goed restaurant.
Van daaruit makkelijk met op stap!

Wel beetje vreemde indeling. En zo niet makkelijk om je kamer te vinden. Aan de receptie zouden ze daarvoor kunnen verwittigen...

• Verbleef: Juni, 2016, reisde alleen
Schrijf een beoordeling

25 juli 2016 beoordeeld

Was onze eerste tussenstap bij een rondreis door de Baltische Staten. Hotel ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in de "oude binnenstad" en ligt toch in een zeer rustige buurt. Kamers zijn voldoende ruim,ook Airco aanwezig, ontbijtbuffet is voldoende uitgebreid en ook het eten in het restaurant was lekker ( wij kregen vaste menu ). Er is gratis WIFI en ook een uitgebreid SPA-arrangement ( wij maakten er geen gebruik van dus ook geen beoordeling ).

Kamertip: kamers aan de voorkant zijn iets minder rustig
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
8 januari 2016 beoordeeld

Het is een prima hotel. Met een goede ligging. Mooie ruime kamers. Uitgebreid ontbijt. 's middags lekker plekje om even te borrelen. Nadeel was dat we aan de straat kant onze kamer hadden en ze racen daar de hele nacht door. Erg veel lawaai dus.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Zeer centrale locatie in het centrum van de oude stad.
Het hotel is al wat ouder en heeft een vreemde indeling. Kwaliteit was echter goed.
Ontbijt is wat je verwacht in Vilnius.
Op zaterdag hadden we ontbijt op de kamer laten bezorgen. Er werd een overdaad aan ontbijt bezorgt zonder enige extra kosten.

Kamertip: Indien u rookt vergeet niet een kamer met balkon te boeken.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
25 mei 2014 beoordeeld

Je verwacht het niet, maar dit hotel verrast in alle opzichten. Het is geen lid van een internationale keten, maar kan zeker daarmee concurreren. Dit zijn vakmensen, die begrijpen hoe het hoort. Het hotel is veel groter dan het lijkt, het gehele blok achter het hotel hoort erbij en dus heeft het hotel zeer veel kamers. maar, ze begrijpen ook hoe je de gasten van touroperators moet scheiden van de zaken reizigers!!. Enig min puntje was dat de kamers om 14.00 nog niet klaar waren voor check in, maar zodra je de kamer ziet, vergeef je ze hiervoor. Wat een balzaal. In mijn kamer paste ruim 3 tweepersoons bedden.
Het ontbijt was ook zeer goed. alles tot in de puntjes verzorgd en natuurlijk het allerbelangrijkst: vers !!
Ook een onverwachte grote keus aan vis, brood, vlees en kaas. Gewoon geweldig.

Ik was er als zakenreiziger, en zal hier zeker naartoe teruggaan. Het hotel ligt ideaal in het oude stadsdeel.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde voor zaken
24 juli 2012 beoordeeld

We geven dit hotel een heel goede score, maar mochten we opnieuw naar Vilnius gaan dan zouden we toch eerst en vooral kijken of de kamer kan verduisterd worden 's nachts, want dat was in ons geval aboluut onmogelijk. We waren gelogeerd op een hoge verdieping en de vensters waren schuin, zodat we met de overgordijnen absoluut niet konden verduisteren. Wellicht hadden we een andere kamer moeten vragen, maar toen we toekwamen was er geen vrij. Het was wel een heel rustige kamer, heel proper en met een grote flatscreen televisie zodat we er dan maar gebleven zijn. Veel spulletjes op de badkamer waren er niet en wat er was werd toen het meer dan half leeg was niet aangevuld. Maar wellicht hadden we ook voor dit navraag moeten doen, want het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. Uitzonderlijk goed ontbijt (én vers!), met o.a. gefrituurde vis, maatjesharing, pannenkoeken met hartige en zoete vulling... echt één van de beste die we al gehad hebben. De keren dat we er blijven eten zijn was het wel wat duurder dan in andere restaurants, maar het was heel goed. We kunnen het zeker aanraden.

Kamertip: Er zijn kamers die uitgeven op een toch wel drukke straat, maar wij hadden wel een kamer langs de st ...
  • Verbleef: Juni, 2012, reisde met een partner
14 mei 2010 beoordeeld

Ruime kamers, ontbijt buffet, behoorlijk internet en goede locatie

Verbleef: Februari, 2008, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Vilnius bekeken
op 0.4 km afstand
116 beoordelingen
op 1.3 km afstand
Comfort Hotel LT Rock'N'Roll Vilnius
Prijzen weergeven

In Artis Centrum Hotels geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Artis Centrum Hotels

Adres: Totoriu str. 23, Vilnius 01120, Litouwen
Locatie: Litouwen > District Vilnius > Vilnius
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 spahotel in Vilnius
Nr. 13 luxe hotel in Vilnius
Nr. 15 romantisch hotel in Vilnius
Nr. 20 zakenhotel in Vilnius
Nr. 24 familiehotel in Vilnius
Prijsklasse: € 87 - € 156 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Artis Centrum Hotels 4*
Aantal kamers: 118
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Artis Centrum Hotels met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Artis Centrum Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?